Tweak Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Og babyen har det bare bra! Så frisk og fin ut og termin ble satt til 16.01.10. (Min menstermin var 15.01). Babyen lå først helt fint til, lå og smattet fostervann og flekset fingrer foran ansiktet. Plutselig så kom foten opp foran ansiktet (bevegelig akrobat ja!) og babyen sprellet med tærne! Men til slutt så la babyen seg fint tilrette med ryggen mot oss, så da ble det ikke mer gode bilder. Har ett bilde av profilen, men det er ikke det beste. Babyen vår er dessverre litt sjenert enda og trakk knærne godt oppunder seg mens navlestrengen lå mellom beina, så om det blir gutt eller jente må vi nok avvente en stund! Lurer på om vi skal ta privat ul om noen uker, eller om vi venter litt til og tar 3D-ul. Ellers skal jeg inn på vekstkontroll i uke 32, og eneste grunnen til det var at jeg har pcos. Er det noen som kan fortelle mer om dette? Og vekstkontroll er ul, er det ikke?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 awww så moro, bare så synd barnet var sjenert akkurat der og da... Jeg skal på UL den 25 august, er så spent på om jeg får gutt eller jente. Jeg har 2 jenter og 1 gutt fra før Min mor og min mann mener gutt, jeg er mer i tvil.. Hadde guttefølese med minsten som nå er 3 år, og det ble jente... derav min mann hadde rett på alle kjønn, så få vi se om han har rett nå og
NostraStoria Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Så bra! Kjekt å få se babyen ligge å sprelle der inne ) Jeg var helt i hundre sist, hehe. Synd at h*n var så sjenert da, men det er bare å vente til en ny UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå