Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg har prøvd og ringe legen, men i og med det er litt sent så svarer dem ikke på tlf. For 6 uker siden tok jeg abort, jeg blødde i 3 uker, vi brukte kondom etter på men ene gangen gikk te uheldigvis hull på kondomen og han kom inni meg, dagen etter tok jeg angrepillen og samtidig begynte jeg på p-pillen igjen. jeg har nå gått på p-pillen i 3 uker. Idag da jeg var ute og tok en røyk kjente jeg plutselig og blød, en godel, hele trusa det partiet som går rett ved skrittet va fullt med blod, kom litt gjennom i buksa. hva kan dette komme av? jeg skal ringe i morgen tidlig og bestille tid hos legen. Jeg har ikke glemt p-pillen en eneste dag og har ennå 3 dager igjen. blør ikke noe voldsomt nå bare litt. det er helt friskt blod.
Mamman til Vilja Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Kan jo hende at syklusen ikke er helt stabil etter aborten ennå? Angrepillen fungerer vel umiddelbart, ikke etter mange uker. Du trenger nok ikke å bekymre deg for at du må gjennom en abort til. Det beste er nok å ringe legen for å høre. Lykke til!
Mamman til Vilja Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Ringe legen i morgen, altså. Forsto jo at du ikke hadde fått tak i ham i dag. Litt rart, forresten, siden klokken ikke er mer enn litt over to nå, men kanskje du tilhører et travelt legekontor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå