Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 litt før tida, men er 28 fulgåtte uker i morgen, så ikke så mye for tidlig. Føler at jeg er litt mer lik dere andre som er i 3.trimesteret. Siden det på 2.trimester stortsett bare er prat om ultralyd og uke 12 til 17omtrent. Noe som føles som en evighet siden for meg litt deilig å være i det siste trimesteret, selv om bekkenløsningen har satt inn for fult :/
cakes Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 velkommen skal du være:) her går det stort sett i slimpropper som går og kynnere vs rier.. hehe:)
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hei. Og velkommen etter! Jeg kom inn her på lørdag. Kjempe gøy å vite at det ikke er lenge igjen nå. Selvom jeg føler jeg er litt utenfor når mange her inne begynner å snakke om at slimproppen er gått eller riene river godt nå. Men men..er ikke lenge før vi kan skrive det også,sant? Når har du termin forresten? Klemmer fra Mari.
septbaby09 Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Velkommen skal du være. Husker da jeg kom inn hit følte at dette forumet var veldig fremmed egentlig, for alle snakket om slimpropper og fødsler, fødeklare og høygravide alle sammen he he... men plutselig ble dette veldig interesant for meg også... Lykke til videre.)
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 takk takk. Har termin 13.november Har født før så slimpropper og kynnere vs.rier har jeg allerede vært igjennom en gang så kanskje jeg ihvertfall kan gi noen nyttige råd til de av dere som er førstegangsfødende Blir vel mer og mer opptatt av dette jeg også om en mnd eller to Nå er jeg mest opptatt av å få malt vuggen til den lille og få tatt en oppshining på vogna etter storebror Gleder meg veldig til å bli 2barns mamma tror storebror på snart 2år også gleder seg litt. Han er ihvertfall ofte borte å stryker, susser og koser med bebien i magen søte kosegutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå