¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 La meg uttdype litt! Da jg var 15 år, var i Hellas, og traff en gutt på 20. Vi hang sammen i en ukes tid, og holdt kontakten jevning i et år etter det. Da jeg var 20, tok han opp kontakten igjen, og vi skrev til hverandre sporadisk i et par år. For et år siden fant jeg broren på facebook, og vi har mailet litt frem og tilbake da vi virkelig fant tonen og hadde mye til felles. Skikkelig hyggelig person. Vi fant ut at vi kunne møtes når jeg kommer til Hellas med familien min igjen nå. Jeg fortalte mannen min at jeg hadde kontakt med ham, og han syns det var en god ide å treffe denne mannen og familien hans. Vi er veldig sosiale, og liker å bli kjent med folk begge to, både hjemme og på reise:-D Så tok broren, altså ferieflørten min kontakt, og siden han jobber på flyplassen der vi lander, vil han også gjerne treffe oss! (med kona si) Dette har jeg ikke fortalt til mannen min enda, siden jeg fikk mailen i går. Men nå begynner dette her å bli mer enn sært!! Tar jeg det litt for langt hvis jeg forteller dette til mannen min.....? :-DDD La meg bare understreke at dette ikke er noe hemmelighetskremmeri, ikke noe flørting, kun veldig hyggelig! ;-D
Den Blå Engel Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg synes ikke egentlig det er sært. En ferieflørt fra du var 15, det skal det vel litt til at plager mannen din. Spør ham, og hvis han synes det er greit, synes jeg bare du skal nyte en ferie der du tydeligvis får treffe hyggelige og sosiale mennesker.
Espoir Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg synes det må kunne være greit, dere er vel voksne siviliserte mennesker og alle har med ektefeller. Jeg har selv hatt kontakt med en ekskjæreste fra USA i årevis, og han var dessuten her med en kamerat for noen år siden. Samboeren min tok dem med på fjelltur og greier, og det var ikke noe problem for noen.
Expat Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Mannen min synes jeg har en utmerket smak i menn (selvsagt) og er god kompis med fler av mine x-er. Det er vel både greit og voksent det! Bare fortell mannen din det du, det blir så koselig atte.
Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Ikke noe hemmelighetskremmeri? Hvorfor forteller du det ikke til mannen din, da? Det går vel an å førte med noen i ungdommen, og så oppføre seg voksent og være venner senere i livet? Hva skulle være sært med det?
4skatter Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Min ferieflørt fra da jeg var 15 er nå min beste venn, og min manns kompis! Vi bor ikke i nærheten, men treffes ved alle viktige anledninger! Dåp, bryllup, innflyttingsfester! Det går nok bra, du skal vel møte dem for vennskap, eller??
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 19. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2009 Det er klart det går bra, og jada,det er jo for vennskap;-D Jeg så bare for meg at min mann kanskje syns at det kunne holde med èn greker og kona, og da tross alt ikke den jeg klina ustoppelig med i en uke:-D
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 19. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2009 Hehe, flott mann du har! :-D Javisst er det greit og voksent, og veldig gøy å utvide horisonten og vennelisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå