sjettejuli Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 på mitt kontor. To er hjemme, ei gikk hjem akkurat. Hadde dere gått hjem fra jobb?
yamamama Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 hvis du er gravid så bør du kanskje det`? Eller be legen om forebyggende relenza...
Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hadde ikke tatt relanza ihvertfall! Jeg hadde ringt legen min for å høre hva han syntes. Ellers tatt forhåndsregler som å vaske hendene, spritvask, ikke sittet nærme de andre, ungådd kantine og pauserom, og skiftet/tatt en dusj når jeg kom hjem. Vi har mistanke om 3 av 10 er syke på jobb, jeg har tatt forhåndsregler som dette og legen sykemelder meg evnt hvis det blir bekreftede tilfeller.
yamamama Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 på pandemi.no står det at influensaen for gravide kan forebygges med relenza dersom man har vært i kontakt med andre som har influensaen. Hvorfor ville du i hvertfall ikke tatt relenza?
Maisie Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg hadde gått hjem fra jobb dersom noen hos oss hadde fått svineinfluensa. Som gravid astmatiker ønsker jeg ikke å risikere å bli alvorlig syk dersom jeg skulle bli smittet. Ikke sikkert at jeg hadde fått svineinfluensa, men jeg hadde ikke villet ta sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå