Gå til innhold

Sikkert teit spørsmål, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på noen måte uheldig for en liten baby å bli holdt mye på armen/ligge oppetter brystkassen? Vesla er en skikkelig liten breleklump og vil helst være i armene på en av oss hele tiden (aller helst i mine med puppen i munnen ;-)), noe som jo bare er kos for oss da når hun er så liten (6 dager), men blir jo nesten litt bekymret form det kan feilbelaste nakken eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det så lenge vi støtter de godt nok... Men du kan jo evt legge deg ned med henne på brystet f.eks. om du er litt engstelig?

Vi bærer og bysser mye på Ronja også. Hun liker aller best å sovne oppetter mammas bryst..

Skrevet

nei, det tror jeg da ikke.. med tanke på hvordan snuppa di har ligget i noen mnd nå :)

sånn lå gutten min også de 3 første mnd, så tror nok du bare kan kose deg videre :)

Skrevet

De sier vel ifra når de blir slitne i kroppen. Jeg tenker mer på at hvis man ikke legger de litt fra seg så vil "problemet" bli større og større og hun vil ha vanskligheter med å ligge alene /leke alene etterhvert som hun vokser. For der jo litt kjekt å ha mulighet til å få gjort noe uten en baby i armene.. :-)

Men jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt... sorry!

KOs deg masse med lille vesla! :-)

Skrevet

Vi tar det litt om litt dette med å ligge alene, hun lå i 15 min i vognen i dag etter jeg var ferdig med å gå tur, så det var framskritt fra bare 3-4 minutter i går ;-) Hun er jo nyfødt enda, så hun skal få så mye kos hun bare vil ha. Nå ligger hun oppetter brystkassen min her og har lagt slik i 1,5 time og kost :-)

Får satse på at hun gir beskjed ja, dere har jo et poeng i at hun har lagt slik sammenkrøket i magen også.

Skrevet

Nei, bare kos dere! Når du får behov for bruk av hendene til noe annet praktisk så spenn på deg et elastisk sjal. Dette er maks heldig for dere begge, kos deg glugg ihjel!

Skrevet

Det gjør jeg! Elsker varmen og vekten av den lille kroppen i armene mine, deilig med en kosete sovebaby :-)

Har MeiTai og ringslynge klar om det trengs, så det skal gå fint.

Skrevet

Mine gutter er noen uker eldre, og de ser ikke ut til å ta skade. De ligger på brystkassen stort sett hele dagen, på en eller annen. Eldstemann hører lydbok med minstemann på brystet. Satser på at det går greit å avvenne de med den "uvanen" på sikt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...