Gå til innhold

Vinterpose,noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt teutonia mistral kombi og må ha en vogpose.. Barnet kommer i okt.. Men det er så mye å velge i.. Kikket på en test der oderwalder med den bamsen på kom dårligst ut i testen.. Den er på tilbud på barashus nå til 1499. Er litt usikker på om den er bra da. Noen som har denne eller noen andre de er fornøyd med?? Pris??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner flere som har Odenwälder posen og har bestillt den selv. Dnen kom dårlig ut i testen fordi den brant fort når de tente på med brenner, men hvor ofte er du i nærheten av åpen flamme? Ingen av oss røyker heller, så det punktet så jeg bort i fra.

Når det gjelder brennbareheten ellers er det fordi posen er produsert i henhold til Øko-tex standarden som innebærer at det ikke er brukt kjemikalier som kan være skadelig for barnet.

Posen er ikke regntett, men i så dårlig vær ville ihvertfall jeg brukt regntrekk.

Posen skal visstnok krympe og bli stygg i vask, de jeg kjenner som har denne posen har ikke opplevd dette.

Barnas hus sier at de aldri har fått reklamasjoner på at Odenwälderposene har krympet eller revnet i vask.

Skrevet

Ja akkurat.. Ingen av oss røyker heller og man bruker jo ikke ild i nærheten av barnet.. Og om det tar 3 eller 5 sekunder å sette fyr på den, så kan jo posene være like gode forde.. Man er jo så forsiktig uansett:) Så kanskje jeg skal gå for en sånn.. Vi har jo et trekk til å ha over vogna som er vannavstøtende og et regntrekk så det er ikke noe promlem.. Takk for svar:)

Skrevet

Jeg har kjøpt en ticket to heaven dunpose, den kostet 900 kr på Barnas Hus og kom veldig godt ut i testen. Var nummer 2 faktisk :-) De har de i mange fine farger.

Skrevet

Jeg er så fornøyd med odenwalder posen, anbefaler den :) Ellers hadde jeg nok kjøpt voksi :)

Skrevet

Jeg lurte på å kjøpe voksi pose classic...Tror denne skal være bra, noen som kjenner til den!?

Skrevet

voksi classic tar veldig stor plass, men bortsett fra det syns jeg den er veldig god :)

veit at voksi urban og den fra rudo egentlig er samme posen. Mener å huske at begge disse har et ledd til som gjør den lengre. Det er det jeg syns er fordelen med Easy Kid sin som jeg selv vurderer :) Tenk så greit å kunne bruke den litt som sovepose når barnet blir litt eldre! :D

Skrevet

vi fikk en voksipose til jul i fjor, og den er i HVERT fall god, vi har brukt den enormt mye, og min sønn er så god og varm oppi den! den er jo litt stor i forhold til mange andre kanskje, men vi har hatt den i en Carena shoppingtrille også vi, hehe.

når det gjelder de andre som er nevnt kan jeg ikke uttale meg - men voksiposen kan jeg anbefale!

Skrevet

vi har voksi og odenwâlder. Er fornøyd med begge to, men voksi posen er for varm for jenta vår. Hun er veldig varm i utgangspunktet. Får snart nr 2 så kanskje hun er litt kaldere av seg :-)

veldig fornøyd med odenwâlder også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...