Liten ❤ 09 ❤ Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Vi har kjøpt teutonia mistral kombi og må ha en vogpose.. Barnet kommer i okt.. Men det er så mye å velge i.. Kikket på en test der oderwalder med den bamsen på kom dårligst ut i testen.. Den er på tilbud på barashus nå til 1499. Er litt usikker på om den er bra da. Noen som har denne eller noen andre de er fornøyd med?? Pris??
aloha83 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei! Jeg kjenner flere som har Odenwälder posen og har bestillt den selv. Dnen kom dårlig ut i testen fordi den brant fort når de tente på med brenner, men hvor ofte er du i nærheten av åpen flamme? Ingen av oss røyker heller, så det punktet så jeg bort i fra. Når det gjelder brennbareheten ellers er det fordi posen er produsert i henhold til Øko-tex standarden som innebærer at det ikke er brukt kjemikalier som kan være skadelig for barnet. Posen er ikke regntett, men i så dårlig vær ville ihvertfall jeg brukt regntrekk. Posen skal visstnok krympe og bli stygg i vask, de jeg kjenner som har denne posen har ikke opplevd dette. Barnas hus sier at de aldri har fått reklamasjoner på at Odenwälderposene har krympet eller revnet i vask.
Liten ❤ 09 ❤ Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Ja akkurat.. Ingen av oss røyker heller og man bruker jo ikke ild i nærheten av barnet.. Og om det tar 3 eller 5 sekunder å sette fyr på den, så kan jo posene være like gode forde.. Man er jo så forsiktig uansett:) Så kanskje jeg skal gå for en sånn.. Vi har jo et trekk til å ha over vogna som er vannavstøtende og et regntrekk så det er ikke noe promlem.. Takk for svar:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg har kjøpt en ticket to heaven dunpose, den kostet 900 kr på Barnas Hus og kom veldig godt ut i testen. Var nummer 2 faktisk :-) De har de i mange fine farger.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg er så fornøyd med odenwalder posen, anbefaler den Ellers hadde jeg nok kjøpt voksi
Juliann10 Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Jeg lurte på å kjøpe voksi pose classic...Tror denne skal være bra, noen som kjenner til den!?
Panterjenta85 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 voksi classic tar veldig stor plass, men bortsett fra det syns jeg den er veldig god veit at voksi urban og den fra rudo egentlig er samme posen. Mener å huske at begge disse har et ledd til som gjør den lengre. Det er det jeg syns er fordelen med Easy Kid sin som jeg selv vurderer Tenk så greit å kunne bruke den litt som sovepose når barnet blir litt eldre!
Abracadabra Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 vi fikk en voksipose til jul i fjor, og den er i HVERT fall god, vi har brukt den enormt mye, og min sønn er så god og varm oppi den! den er jo litt stor i forhold til mange andre kanskje, men vi har hatt den i en Carena shoppingtrille også vi, hehe. når det gjelder de andre som er nevnt kan jeg ikke uttale meg - men voksiposen kan jeg anbefale!
kajfla Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 vi har voksi og odenwâlder. Er fornøyd med begge to, men voksi posen er for varm for jenta vår. Hun er veldig varm i utgangspunktet. Får snart nr 2 så kanskje hun er litt kaldere av seg :-) veldig fornøyd med odenwâlder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå