Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Dette er litt utenom graviditet og fødsel, men kanskje noen vet noe om dette... Syns den "nye" stilen med vintagebilder er nydelig. Noen som vet hva jeg bruker til å skrive ut slike bilder på, som jeg kan stryke på tekstiler.? Det finnes et eget papir for dette, men vet ikke hva eller hvor jeg får tak i det...
peakabo Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 www.inkclub.com har sånt lerretspapir som man kan skrive ut på ifra en vanlig fotoskriver. Må bare gjøre om bildene til sort=hvitt antik stil før du skriver ut så blir det kjempestilig :-)
Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Boligmagasinet "rom 1-2-3" hadde en fin artikkel om det i dette nummeret. Der viser de deg steg for steg på prosessen ang. egen print på tekstiler. Hva man gjør med bildene på PC'n og hvor du får tak i papir etc. Veldig grei forkaring. Jeg har aldri tenkt på å gjøre dette, men ble inspirert av de og har tenkt å tage ting selv nå.
sjokobaby Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Du får kjøpt slikt papir på Clas Ohlson. Finnes for lyst og mørkt tøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå