Anonym*Gullklump* Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hei igjen! Leste nettopp svaret på forrige tråden:o) Jeg fødte dagen før terminen vår og fødselen gikk raskt og greit. Merket kl 7 om morgningen at noe var i gang og var på kk til kontroll men ble sendt hjem igjen med 2cm og skjedekant. Kom opp igjen rundt 11.30 med 3cm, kl 13 var det 6cm og 13.35 låg jenta mi på magen:o) 3850g 50cm og 35cm i ho. Ellers har alt gått veldig bra, meg og hun koser oss og slapper av mens mannen er på jobb og prinsen i bhg:o) Helt ufattelig å tenke på at hun er 4uker på fredag og vokser som bare det.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Høres ut til at du hadde en fin og rask fødsel! Måtte du bruke noe smertestillende? Det måtte jeg. Jeg fikk både lystgass og epidural. Men epiduralen kunne de nesten spart seg, for fikk den så sent (det var masse å gjøre på sykehuset og dem tok i mot 7 barn på en time- derfor jeg måtte vente så lenge). Måtte settes på drypp nesten med en gang etterpå og det var ikke lenge etter før pressriene kom. Synes det er helt utrolig at jeg er ferdig med svangerskap og fødsel. Det føles allerede som en evighet siden. Vi barer koser oss nå. Mannen har ferie enda, men jenta vår går i bhg. Så vi får god tid til å bli kjent med den nye jenta vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå