Gå til innhold

hei alle :)


babyklar er lykkelig :)

Anbefalte innlegg

har ikke vært så aktiv her inne, men er ofte inne å leser :) syns det er så stille her inne på desemberklubben, så tenkte at man får jo være med å bidra :) jeg er 21+1 uker idag, og venter mest sannsynlig en liten jente :) dette er vårt tredje barn :) hvordan er det med dere for tiden? jeg syns faktisk at energien har kommet bittelitt tilbake, jippi :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra noen prøver å få opp aktiviteten! :)

 

Jeg er 25 uker på vei, termin 2. des., og vi vil ikke vite kjønn. Formen er ok, litt stiv og tung i kroppen, men ellers ganske grei. Er i full jobb, men merker at ting går litt saktere noen ganger, for hjernen penser litt vekk... Kremt! Koser meg uansett med en sparkende krabat i magen.

 

Var hos jordmor i går og hun kunne konstantere at både mor og baby har det bra :)

 

Ellers lurer jeg veldig på om jeg skal ha tre eller firehjuling om dagen, klarer ikke å bestemme meg. Noen anbefalinger på barnevogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Min termin er 4 des. UL er 9 (er temmelig sikker på at min stemmer, så jeg regner etter den. De andre to kom før tiden uansett ;) Så i dag er jeg 25 fullgåtte uker :)

 

Vi venter også ei lita jenta, har en av hver fra før :)

 

Ellers anbefaler jeg 4-hjulte vogner siden de er mer stabile/stødige (det tenkte ihvertfall jeg siden jeg har to fra før som kanskje kommer til å "henge" litt på den... Jeg har kjøpt Brio Happy Duo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Terminen her er lille julaften og her kommer det mest sannsynlig enda en liten gutt;) Vi gleder oss masse!

 

Mest av alt nå gleder jeg meg til å få mannen min hjem etter en to uker lang jobbreise. Begynner å slite veldig med ryggen og føler ikke helt at jeg klarer å ha både 100% jobb og ta meg av alt her hjemme i tillegg uten noen form for hjelp... Noen som vet ang hvordan mannen kan "fritas" fra lange jobbreiser de neste mnd fram mot termin? Må jeg ha sykemelding eller er det noen annen måte det kan fungere på? Jobben hans er nemlig overbevist om at man som gravid er i akkurat samme form og uten plager, slik man er når man ikke er gravid;) Så de mener så klart mannen min kan ta slike reiser med jevne mellomrom helt fram til lille julaften;) Et lite hjertesukk fra meg bare;) Ellers er formen bra og to-åringen vår er en liten engel nå som pappaen er borte, men det blir jo en del løfting og leking og løping:)

 

Jeg anbefaler også 4-hjulte vogner pga stabilitet og stødighet.

 

Håper ellers at tida fram til jul går fort;) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Her er formen stigende om dagen. Mye koselige spark i magen, selv om den begynner å bli litt tyngre. Er i uke 25, termin 12.12 i følge UL, men tror selv det er tidligere. Vet ikke om det er gutt eller jente denne gangen. Har begge kjønn fra før, så det er ikke så viktig (men tror kanskje det er en gutt:))

 

Anbefaler 4-hjuls vogn jeg og, men har ikke selv hatt 3 hjuling. Skulle jeg kjøpt ny vogn i dag ville jeg valgt store hjul og håndbrems, og gjerne litt lagringsplass under. En fordel om vogna ikke er for tung eller for høy, i hvertfall hvis du skal bruke den som sportsvogn senere.

 

Jeg har lyst på hengekøye-seng som jeg kan henge over senga vår i fotenden og som er lett å vogge på. Men er usikker på hva slags madrass man bør ha. Noen som har prøvd noe sånt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Har ikke vært så aktiv her inne jeg heller, og de få gangene jeg har prøvd har det vært lite respons. Kult at noen prøver å dra igang noe:)

 

Jeg er 23+2 i dag og formen er veldig bra! Føler meg veldig heldig, har bare hatt noen få uker med kvalme i løpet av svangerskapet. Så langt har alt faktisk gått stikk motsatt av hva jeg hadde trodd på forhånd..hehe. Herlig!

 

Vi venter forresten en liten jente og jeg gleder meg voldsomt til hun kommer! Hun er veldig aktiv og jeg koser meg med kraftige spark fra henne hele dagen:) Blir nok en fotballspiller, som både mamma og pappa har vært :P

 

Håper å høre mer om hvordan det går med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...