Gå til innhold

Ang plumbotesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ble noe klokere nå. Har nettopp prøvd testen,men fargen minnet meg veldig om øl! Vil det da si at det er en jente..eller er det gutt?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ser på selve tråden om plumbotest ser du at det er mange andre som får ølfarge - og øl er vel nårmest brunt? Jeg fikk knall grønn, men vet ikke ennå hva som er i magen:)

Skrevet

Prøvde å skrolle igjennom tråden,men det var så mange innlegg at jeg like gjerne startet min egen tråd. ;)

Men..hmm..jeg mente nemlig det var noen som skrev at "øl-fargen" var jente.

Jeg har vært på UL-2 ganger faktisk. 1.gangen var jeg bare 15+4 på vei,så alt var for lite til å regne ut termin. Men jordmora prøvde å finne kjønnet da. Hun syns det kunne se ut som en jente.

2.gangen var jeg 18+4 og fikk satt termin. Jordmora prøvde igjen å se kjønnet,men da var den lille så aktiv at vi ikke fikk no godt bilde. Men jordmor sto fortsatt på at det var en jente. Det var i hvertfall ikke noe "som stakk ut" der-som hun selv sa-ordrett! ;)

Jeg blir ikke skuffet om det er en gutt,men forventet nærmest at det var en jente. Kanskje jeg heller skulle prøve 3D?! Er såå nysgjerrig!

Skrevet

jeg har skjønt det som om grønt er jente, og mørke"rød" er gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...