novemberguttemamma Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg bestod oppkjøring i dag, endelig! Har jobbet så sinnsykt hardt for å komme i mål, og klarte det til slutt! Historien bak er ganske spesiell - alt fra at det startet med at en lærer nesten prøvde seg på meg for mange år siden, til at jeg ble lurt til at jeg trengte 13 timer bakkestart av en annen lærer... Førstnevnte lærer er ikke kjørelærer i dag...En hel haug med andre ting også har hendt, så dette burde jeg nesten skrevet en bok om! Hadde nesten ikke trodd at denne dagen ville komme - er så utrolig glad!!!!!
mozell Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Gratulerer så mye! Det er en herlig følelse å sette seg bak rattet i en bil - ALENE - for første gang! Kjør forsiktig nå da;)
novemberguttemamma Skrevet 19. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2009 Takk! Nå går snart jomfruturen til butikken - i ny bil! )
Rorrimamma Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Gratulerer! Hvor lang tid tar det å fullføre kurset og hva koster det? Slitsomt å ikke ha lappen når jeg har to unger...
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Gratulerer så mye! Ærlig talt er jeg dødsmisunnelig på alle som får lappen om dagen, angrer som en hund på at jeg ikke gjorde meg ferdig som 18-åring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå