WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg er i permisjon nå og har 2 barn. Til lørdag skal jeg være alene hjemme (bare m han minste da), og jeg gleder meg SÅÅ! Skal finne en skikkelig jente film, bestille kinamat og kjøpe inn saltpinner og masse smågodt:) Litt dårlig samvittighet for at jeg gleder meg til å være uten mann og barn, men noen ganger trenger man litt tid for seg selv:) Og det skal jeg nyyyyte!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hvis jeg skulle vært aleine så ville jeg gjort akkurat som deg, bra film og smågodt ++. Sammen med min kjære så liker jeg å lage god mat etter at barna har lagt seg, ta et glass vin, og sitte og prate - forhåpentligvis kan det bli litt romantisk også etterhvert...!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Enig med deg der, tenkte kanskje jeg skulle ha nevnt det også En kveld med bare meg og mannen, Fløtepoteter og biff. En flaske vin på delings, se en bra film eller bare prate og en stooor skål med godis på delings. Og en fin avslutning på kvelden når vi skulle legge oss...
cherry coke Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 En perfekt lørdagskveld? Skal være så kjedelig å si at det er å tilbringe den sammen med datteren min. En perfekt dag er om vi har vært ute nesten hele dagen, for å så gå hjem, hoppi dusjen/badekaret, ta på oss koseklær, lage noe deilig mat og e en koselig barnefilm sammen=) Kjedelig, men elsker slike dager! Noe annet som er nesten perfekt=) Å la datteren min få overnatte hos mormor og morfar, slenge på meg finstasen, bruke laang tid på hår/make-up og gå ut å spise deilig mat og dyr (ja, må være dyr for å være god) vin sammen med en gjeng med gode og nære venner=).
erteposen + 4 Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg elsker å være hjemme alene på kveldene, og leser bok med bena i vann. Har sushi take away, sjokolade og hvitvin:) Ellers stortrives jeg med å gå ut med jentene mine. Sitte i timesvis over flere retter med god vin:)
Aliena Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Kommer an på humøret men enten: Hjemmelaget pizza og dvd sammen med mannen eller Pynte meg skikkelig opp og drikke vin og spise tapas med venninene.
Piken på landet Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 En perfekt lørdagskveld er å ha jentene på overnatting hos besteforeldrene, og å ha besøk av et par som er våre aller beste venner og spise god mat og spille brettspill. Er alltid avslappende deilig og ha dette paret på besøk, og vi har det så gøy ilag. Ellers er det også veldig gøy å reise hele vennegjengen til nærmeste by for å gå ut å spise og bowle e.l., men ingenting slår spillekveldene våre ;-)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Ja, spise tapas og drikke vin med gode venninner er også en utrolig fin måte å tilbringe lørdagskvelden på!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 En perfekt lørdagskveld er når vi lager deilig mat, tenner lys og spiser i spisestuen. Ofte ber vi venner hjem. Lille elsker det, og spør ofte om vi ikke kan spise der. Synes det er så kost når han hjelper meg med maten, dekker på, huset er rent og vi kan baaare kose oss. Etter vi har spist går vi over i sofaen, og dekker på snacks\frukt etc. Det motsatte kjønn tar seg en øl, og lille får sitte litt i pysj nede og kose seg. Når han er lagt spiller vi voksne spill\prater\ler og bare hygger oss. Det er en perfekt lørdagskveld for meg!!
Mom2Two Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 Jeg elsker litt me-time, jeg:) Er det så galt å innrømme det da?
CMH Skrevet 19. august 2009 #11 Skrevet 19. august 2009 På Lørdag skal jeg i bursdag. Utestamp, tapas og drinker. Ordentlig jentekveld. Ellers er det film og god mat som gjelder..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. august 2009 #12 Skrevet 19. august 2009 Jeg har flere alternativer jeg Alternativ 1: Poden får overnatte hos mormor og morfar mens vi ENTEN: Lager god middag sammen og koser oss, bare vi 2 med film å godis ELLER: Har et par venner over, spiser god mat sammen med de og spiller spill og koser oss etter maten. Alternativ 2: (som er den mest vanlige her i huset) Vi lager god middag som vi spiser sammen alle 3 ca klokken 17. Poden spiser lørdagsgodtet sitt og ser barnetv før han legger seg ca 19.30. Da koser vi voksne oss med godis og enten lørdagsunderholdning eller film, og hverandre Alternativ 3: Vi har mormor som barnevakt og skal selv ut, enten hver for oss eller sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå