Gå til innhold

Flaut:( Blir så klam når jeg sitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.. jeg svetter så mye at jeg får en våt flekk mellom bena hvis jeg sitter lenge.. hva kan jeg gjøre med det :( Ubehagelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har kosthold med det å gjøre?

Skrevet

Blir også klam når jeg sitter lenger. Men får ikke noe svetteflekker.

Skrevet

dårlig kosthold kan gi økt svette...

Skrevet

Har ikke dårlig kosthold og er ikke overvektig.. Har hatt det sånn hele livet... plagsomt:-(

Skrevet

Jeg svetter heller ikke mye ellers, aldri våt under armen etc. Er bare mellom bena.. Er så pinlgi at jeg nesten ikke tør sitte, tenk om det kommer en dam :(

Skrevet

Synes du skal ta en tur til legen med problemet. F.eks kan botox gjøre slik at svettekjertlene blir litt mindre aktive.

Skrevet

Eller så kan du prøve å gni litt babypudder på der det er verst:)

...Med mindre det er direkte på tissen da :-P

Men det med babypudder virker, jeg kjenner mange som bruker det under armene;)

Skrevet

Ja.. men tror liksom egentlig ikke at jeg "svetter" så mye mer der, det er vel bare det at jeg blir klam når hud møter hud? Skjer mest når jeg kjører bil.. Er så ekkelt.. Er redd noen skal se at jeg er helt våt der liksom :-(Tør ikke ta det opp med legen..hhe

Skrevet

For det første, bruk ull når du har muligheten til det. Det finnes ullundertøy eller ull/silkeblandinger. Ull absorberer mye mer fuktighet enn bomull. Om det er i skrittet, bruk truseinnlegg, om det er mellom låra bruk herreboksere som går litt nedover beina eller korte tights. Jeg har det problemet øverst mellom låra når jeg bruker skjørt så jeg har alltid på meg bokser eller en tights jeg har klippet beina av under skjørtet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...