Gå til innhold

Endelig


Belle85+Aprilgutt10+Maispire12

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Etter 2 positive graviditetstester er vi er vi endelig gravid med vårt første barn og termin er i følge BIM 24 april 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :)

 

Er utrolig spent på tiden som kommer. Er ikke så plaget med symptomer ennå heldigvis. Kun litt murringer og trøtthet. Håper jeg slipper unna den værste kvalmen.

I motsetning til alle visstnok så har jeg ikke antydning til ømme bryst, noe jeg nesten synes er litt rart, men jeg klager ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen hit til oss=)

jeg har termin 25-28 april ifølge 2 forskjellige terminkalkulatorer hehe,de er ikke til å bli kloke på=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen og gratulerer!

 

Vi venter vårt andre barn og forventet termin er 22. april*

Jeg er også i fin form, bare litt ekstra trøtt virker det som. Men det er jo fortsatt veldig tidlig i svangerskapet, så det blir spennende å se i ukene fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst er faktisk mest vanlig fra uke 6-7. Fikk mine for 3 dager siden. er øhh...tenke...6+6 i dag. Oh, straks uke 7 jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! gratulerer så mye! :) jeg har termin 27. april i følge kalkulatoren, og jeg har heller ikke ømme bryst. Kun "mens"smerter i magen. Ingen andre symptomer.... Så det kommer nok etterhvert det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...