Anonymor Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg skal lage meg en cd å ha i bilen, trenger sangtips
cherry coke Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Vet ikke hva du synes er fint, men her er noen av mine favoritter:=) - wild horses- rolling stones -angie- rolling stones - spaceman- david bowie -life on mars- david bowie - sweetheart come- nick cave - knights of cydonia- muse - starlight- muse - Join me in death- HIM - In joy and sorrow- HIM - Your sweet 666- HIM - Bitter end- placebo - nancy boy- placebo - running up that hill- placebo - wuthering heights - kate bush - ALT med Kiss:) - ballad of dwight fry- alice cooper - Solitay man- johnny cash - Jolene- dolly parton - ashes to ashes- faith no more - stripsearch- faith no more - take this bottle- faith no more -Hope theres someone- antony and the johnsons - you are my sister- antony and the johnsons Ja...liker mye rart som du sikkert ser=)
Anonymor Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Tuuuusen takk Cherry Coke Mye bra der ja! Kom gjerne med fler sanger!
cherry coke Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 -Wrong- depeche mode -personal jesus- depeche mode - walking in my shoes- depeche mode - caleb meyer- gillian welch - grace- jeff buckely - Heart- barracuda - det meste med Guns ¨n' roses -Mye med Melody club=) - Don't stop me now- queen - Bohemian raphsody- queen - Good old fashion loverboy- queen - she- elvis costello - to lose my life- white lies - The girl and the robot- røyksopp - fall to pieces- velvet revolver - enjoy the silence- depeche mode - Ja. det var litt til=)
Gemini7 Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Jeg synes og det er litt vanskelig å vite, når jeg ikke kjenner musikksmaken din. Men når jeg kjører bil liker jeg f.eks å høre på.. Crazy med Gnarls Barkley (skrives det sånn?) FF med Kent Musik Non stop -Kent Döda vinkeln- Kent Palace & Main- kent Suicide Blonde- INXS Dødssøt- Ravi og DJ Løv Come together- Beatles Sgt. Peppers- Beatles Smooth- Santana Måndagsbarn- Veronica maggio Somewhere only we know- Keane Mr. Jones- Counting Crows Word up- Gun Son of a preacher man- Dusty Springfield It's raining men- Weather girls You never can tell -chuck Berry (fra Pulp fiction:) Californication- Red hot chili peppers Easily- Red hot.. Hedonism- Skunk Anansie Everybody knows- Leonard Cohen There ain't no cure- leonard cohen Hallelujah- holm, nilsen osv Sultans of swing- Dire straits Money for nothing- dire straits Walk of life- Dire straits Kokken tor- de Lillos Somethin' stupid- Frank Sinatra That's life- Frank sinatra Like a rolling stone- Bob dylan (og det meste annet av ham:) Heart of gold- Neil Young Ordinary world- DuranDuran A whiter shade of pale- Procol Harum Mad world- gary Jules (nyyydelig, se you tube) Det löser sig- Timbuktu Alla vill til himlen- Timbuktu Barcelona- paper boys Lonesome traveller- paperboys Beggin'- Madcon Summer son- texas yellow- coldplay the scientist, coldplay (og det meste annet av dem) Neighbourhood- Space Shackles- mary mary Bullet me- September when sometimes serious- September when All n my grill- Missy misdemeanor Elliot Trick me twice- kelis Genie in a bottle -christina aguilera (ja, faktisk:) Angel of the morning- the pretenders Heard it through the grapevine- Marvin Gaye for å nevne noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå