Mille** Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Våknet i dag med feber, passet skikkelig dårlig å være hjemme med sykt barn i dag, onsdagene er en umulig dag å være hjemme på, men ikke no å gjøre med det. Men hun har kun litt feber, 38 rektalt, er i fin form, ingen snørr, hoste eller vond hals, ingen symptomer på noe som helst. Litt nedsatt matlyst kanskje. Leker og styrer på her. Hun kunne egentlig fint vært i barnehagen hadde det ikke vært for feberen. Var forresten en lege jeg kjenne som mente det var allmenntilstanden som skulle avgjøre om ungen skulle i barnehagen, ikke om ungen hadde feber..... Jaja......håper det går fort over da. )
Gjest Morn du Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Men i barnehagen er det masse som skjer som kan gjøre at allmenntilstanden blir redusert, mye større aktivitetsnivå der. God bedring:)
Mille** Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Joda, det er nok sant. Men hun virker fortsatt veldig frisk, til å ha feber altså. ;o) Mannen, som er bortreist, ble med en gang redd for at det var svineinfluensa, hehe......
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Stakkars liten da.. Men, godt hun er i farta:o)) Her måtte jeg hente lille i barnehagen i dag. Han så megatufs ut når jeg kom, helt apatisk nærmest. Når vi kom hjem gikk feberen ned og han ble seg selv igjen. Ligger og sover ved siden av meg nå da.. Håper gulla våre blir fort friske og raske da!
Mille** Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Får håpe det. Skal heldigvis ikke på jobb igjen før fredags ettermiddag, hvis det viser seg at dette blir mer langvarig. ) God bedring til lillegutten din.
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Skulle tro vi hadde barn i samme barnehage. Flere i min lille sin barnehage har det akkurat som jenta di, deriblant han. Ørlite feber, litt syk, men ganske fin form. Han var hjemme i går, men jeg sendte ham i dag. Han er enda litt redusert, men klarer seg greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå