entyrogenløvinne Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Har de ikke den lengre? ser den ikke i den nye katalogen og ikke på nettet. Og jeg som hadde tenkt å kjøpe den til lille frøkna når hun skulle over i større seng! De har jo de andre produktene fra Hensvik..
♥ McQueen♥ Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Det samme har jeg lurt på en stund. Synes det er rart at de har sengehesten og ikke sengen?? Har du prøvd å ringe Ikea og høre?
entyrogenløvinne Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Nei, får kanskje ringe de. Kjipt hvis den har gått ut altså.. :-(
Sjokoladefrik Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Mener å huske at de ikke hadde den på nett da vi kjøpte den til ungen vår for 1,5 år siden også. Håper for deres del de har den, vi er kjempefornøyd! Fin, tidløs seng som han sover godt i.
nettie med 4 små Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 var på ikea furuset i går, og der hadde de sengen. Men tror den er på vei ut...
Canari Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Hei, vi kjøpte den barnesenga med sengehest på Ikea i forrige uke, ble overrasket da jeg fant så fin seng, for den er ikke i katalogen eller på nettet. Jeg antar at de har et restlager av senga, men at den ikke fortsatt skal være en del av sortimentet. Så sjekk om de har flere på lager. Erd en fineste barnesenga på Ikea, synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå