Gå til innhold

Andre som ble skuffet over barne-tv i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kosekveld på tirsdagene siden Dora er det kjekkeste barne-tv både datteren og jeg synes om..;-)

Skuffelsen ble derfor STOR da de sendte et program om bier!!

Altså...ikke fordi det var et program om bier, men fordi det var kjedelig og lite engasjerende.

SKUFFA! (er stor fan av Dora selv jeg, så det ble til at vi satte på en Dora dvd=)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg så bienes verden tenkte jeg supert, fordi poden liker tegnefilmer med krypdyr men altså et faktaprogram om bier? Som startet med at de kastet en dau mus? Poden spurte etter den musen resten av barne-tv, forvirret og lite fornøyd med at de kastet den....

Skrevet

Jepp, stor skuffelse her (se innlegg under om Dora på NRK super?)! I dag skal jeg rett ut å finne Dora på DVD, har tatt opp noen episoder på video fra før, og den har reddet oss noen ganger ja ;)

Skrevet

Enig med deg, det var en stor nedtur... Her ble det turning i turnringene i stede!:)

Skrevet

Enig! Min datter på 3 år syntes det var kjempekjedelig, så vi hadde heldigvis et opptak med kometkameratene og Lille prinsesse på lur..

Hun ble faktisk litt redd de biene og trodde de lå under senga og skulle bite henne i tåa... HMF! Hun var overbevist om at de skulle ta henne...:(

Skrevet

Her falt det virkelig i smak, og de ellllsker Dora!!!!! Men bier var skikkelig gromt, og jammen lærte jeg en ting eller to selv også;o)

Skrevet

Jepp! Minsta sa irritert flere ganger at jeg skulle sette på barne TV. Prøvde å forklare at dette var barne TV, men det trodde hun ikke på, nei. Hun gikk og lekte i stedet.

Skrevet

Jepp var en kjepeskuffa guttunge her igår ja.

Det var første gang han halvveis ut i barne-tv spurte om han kunne gå opp på rommet og leke istedetfor.

Dumme NRK.

Skrevet

Ååå, 4 åringen ble kjempeskuffa! Men eldigvis har vi tatt opp masse episoder på dekoderen, så det redda oss :-)

Skrevet

Hva er greien med Dora..?? Jeg personlig synes hun er grusomt irriterende. Får helt makk av å se på de langsomme bevegelsene.

Skrevet

Liker heller ikke Dora, men jentene gjør. Irriterende når de snakker til deg gjennom tven og venter på svar. "ryggsekk, ryggsekk, ryggsekk" går meg på nervene!

Skrevet

Ja!

3 åringen her ble kjempe skuffet!

Hun elsker å se på Dora, vi hadde snakket om det en halvtime før, og da barne tv begynte, sa hun bare: " Vil ikke se på det! Vil se Dora!".

Så da begynte hun å leke med lego istedet.. stakkar.

Det er faktisk høydepunket på barne-tv hver uke, så syns litt synd på henne da..

Skrevet

Dora er helten her i huset og, var gigantnedtur og ekstremt kjedelig med bier.

Skrevet

Datteren min elsker også Dora, men digget biene! Hun satt å gjentok nesten alt de sa, og la til kommentarer som: å så søøøøøte bier, så stilig osv osv.:o) Kjekt å se noe som man kan lære noe av, jeg liker naturprogrammer.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja datteren min synsd et var kjedelig så da satte vi på Dora-DVD:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...