Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Bare lurer.. Jeg er fullstendig imot det da, men det er jo en annen sak Skal ikke rakke ned på noen om dere svarer altså, he he, men vil gjerne høre grunnene isåfall!
Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Grunnene er vel at noen er religiøse og i den kulturen er det vanlig. Noen sier også at man blir mere ren da. Jeg synes forøvrig det er helt utrolig at noen kan gjøre noe sånt mot barna sine (gutter og jenter)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Ja enig, og syns IKKE den grunnen er god nok... grunnen til at jeg spør er for jeg har en gravid venninne som skal omskjære sønnen sin... hun er gift med en muslim da, men anyway, vi er i norge og er ikke vanlig her.... fatter ikke at hun kan vurdere det engang.
Mor Løvehjerte Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg har sett omskjæring av nyfødt babygutt på sykehus i Oslo for ca. 13 år siden. Gynekologen hatet å gjøre det, og vi som så på, hadde lyst å løpe ut med den hylskrikende guttungen som dessverre ikke var tilstrekkelig bedøvet. Jeg er svært glad jeg slipper å forholde meg til dette til mine egne barn, so to speak, men glad det i hvert fall den gangen ble utført slike inngrep på sykehus. Alternativet er sååå mye verre! Fysj!
Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Uff stakkars liten Jeg synes det er ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå