Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Er tan mye mørkere enn medium tan?? De har ikke igjen medium tan på blivakker.no.. Noen som kanskje vet hvor ofte de pleier å få nye varer?
tante grusom master of law Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hvorfor kjøper du de og ikke på strawberry.com? Det er jo mye billigere på strawberry, og du kommer under tollgrensen...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg må ha den relativt fort, helst innen en uke.. Vet du hvor lang leveringstid de har hos strawberry?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Oi!! Der var de billig ja! Men desverre hadde de bare helt lyse farger HI
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Du kan bestille medium beige og bruke tan over? Det gjør jeg hvertfall. Eller jeg bruker medium beige, og medium tan som et slags solpudder. Blir veldig fint:) Kjøp tan og funker det ikke så kjøper du medium tan senere;) Eller bare kjøp den i butikken, så får du den med en gang. Blir litt dyrere, men ikke mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå