DiddiDaddi Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Det var litt krise her i huset i går da det ikke var Dora på barne-tv, har NRK sluttet med det tro? Ihvertfall, er det noen som vet om, og evt når, Dora går på NRK super i løpet av dagen? Så kan jeg kanskje få tatt opp noen episoder. Eller vet noen om en kan få kjøpt på DVD? Jeg har lett, men har ikke funnet noen norske versjoner. Takk for hjelpen
It's all about me Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Huff ja det var det var en sin nsykt skuffet gutt i sofaen her igår. Ikek bare var Dora borte, men det de sendte istedefor var jo gørr kjedelig. Han ser det meste så lenge det heter Barna-tv, men igår spurte han litt uti om han kunne gå på rommet sitt og leke istedetfor. Men Dora på dvd på norsk ser jeg overalt nå. Rimi, Elkjøp og sikkert hundre andre steder
DiddiDaddi Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Ja, det var kjedelige greier de sendte, barne-tv liksom? Så bra du har sett Dora på dvd overalt, da må jo jeg også klare å finne det, takk for tipsene
Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 så de hadde Dora dvd på narvesen på stovner (om du bor i oslo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå