Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne navn til den nye babyen. Vet ikke om det blir jente eller gutt enda. Har en prins fra før som heter Sebastian.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen "regler"? Skal begge hete noe på S for eksempel? Eller skal du kalle opp igjen noen besteforeldre eller oldeforeldre?

Skrevet

Jeg synes Kasper, Oskar, Simen, Daniel, Andreas, Oda, Andrea, Isabella, Oline, Josefine er kjempefine navn! Jeg venter selv en gutt og jeg og barnefar blir aldr enige ang. navn! Hehe, det er kjempevanskelig!

Skrevet

Jeg har ingen regler.

Nei vi har diskutert vi også,men blir ikke enige. Men tenkte å høre med dere for jeg har hengt meg opp i Leander og Thea. Er jo mange andre fine navn, men akkurat nå kommer jeg ikke på noen :)

Skrevet

Hei!

Min eldste sønn har akkurat begynt på skolen, og der er det mange som har de populære navnene, som Sander, Martin, Magnus, blant annet. Hvis det er viktig for det at ditt barn er alene om navnet sitt, kan man jo velge noen navn som er mindre "hotte" akkurat nå....

Skrevet

Hva med Sanna om det blir jente? Husker jeg ønska meg en Sebastian og en Sanna. Får jente nr.2 nå, men ingen av de har fått navnet Sanna likevel da.

Skrevet

Sebastian er kjempefin!

Sjøl liker eg godt Simon på gutt og Synne på jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...