EnNySpire:) Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Drev å kledde på sønnen min fordi vi skulle bort i barnehagen, så kjente jeg at det ble så vått der nede. Jeg gikk innpå badet for å tørke og da kom det et ganske så tjukt lag med slim. Nå kjennes det litt ut som om jeg har menssmerter, men nede i skrittet og liksom.. Som om noe trykker på-at tissen skal sprenge.. hehe.. Sånn jeg har det når jeg har mensen og.. Jeg var på sjekk for 2 uker siden og da hadde jeg 1 cm åpning, og i dag gikk proppen. Så da får vi håpe at det ikke er så lenge igjen. 39+3 i dag.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så bra - da nærmer det seg sikkert for deg!! Pass på å få slappet godt av i dag da i tilfeller det skjer i kveld/natt.. Lykke til!!
EnNySpire:) Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Det skal jeg gjøren Tusen takk... Hører det er mange som går lenge etter slimproppen har gått, men jeg får håpe jeg slipper den lange ventinga
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Lykke til:-) Håper det skjer noe snart:-)
EnNySpire:) Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Tusen takk for det Jeg skal holde dere oppdaterte.. hehe
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Ja, det må du gjøre. Spennende :-))
Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Kjenner jeg misunner deg veldig - endelig tegn på at noe kan være i gang Lykke til - hold oss oppdatert
nadjahe Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Så koselig da Tornerose:) masse lykke til iallefall:)
EnNySpire:) Skrevet 19. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2009 Takk Nettopp kommet hjem fra legen. Hodet er festet, men ligger ganske høyt oppe enda.. Tror dere at det har noe å si i forhold til når jeg føder? Jeg spurte om hun kunne sjekke om jeg hadde fått noe mer åpning, men hun sa at det gjorde de ikke. Kun jordmor.. Da er det bare å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå