*Rutletutt* Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Er jo litt ny på dette...;o) Ser det er noen som har barna sine på den infoen på venstre side...hvordan får man dette opp? Er også endel hjerter og smilies ute å går, ser jeg -. når noen skriver noe så er det ofte et hjerte og også en smiley...hvordan gjør man dette? *hilsen FB-nybegynneren*;o)))
flypapir Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Du kan legge til barna dine hvis du går inn og redigere på profilen din. Tror du kan gjøre dette ved å trykke på penne-merket ved siden av der det står Informasjon (rett over der denne infoen skal komme opp). Hjerter og smileys osv kan du få ved å legge til en applikasjon (som jeg selvsagt ikke husker hva heter).
It's all about me Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 For å legge til barna dine trykker du deg inn på profilen di, videre på Info og der står det Rediger informasjon nesten øverst til venstre. Hjerter og smily ligger skjult på taststuret, men husker ikke i farten hvilken knapp en må trykke på for å få de fram.
*Rutletutt* Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Takk, da fikk jeg gjort det;o)
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 hjerter kommer opp hvis man skriver <3 og smiles kommer opp hvis man skriver sånn er det på min hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå