Gå til innhold

Er dette et pent pikenavn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men av en eller annen grun tenker jeg mest på det som et hestenavn ;-)

Skrevet

Ja ,veldig fint ,det står på lista min om jeg får en jente noen gang :)

Skrevet

Minner meg om en film der en roper: Steeeellaaa.

Ellers betyr det stjerne, kanskje litt mer hestenavn enn menneskenanv syns nå jeg.

Skrevet

Første råd,- er man ikke sikker på om navnet er fint selv,- så er det mest sannsynlig ikke det beste navnet for ungen man venter?

Skrevet

11:36- tulling. Det må da være lov å spørre om andres mening?

Skrevet

Syntes det var fint igrunn. Har dere noen alternativer?

Skrevet

Ville kalt kua mi for det, jeg.

La jenta slippe å hete det!

Skrevet

Åherreguud.. Har såå lyst å kalle jenta mi det, men hunden til tanta mi heter det ! :,( Snufs..

Skrevet

Et fint navn. Men forbinder det med hestenavn.

Skrevet

Jeg kjenner hunder som heter Mira, Solveig, Jan-Otto, Eivor og Knut. Bør alle disse også unngås da fordi enkeltpersoner en gang kjente en hund som het det? Nei, gå for Stella, du, hvis du liker det- det er kjempefint og lillejenta blir sikkert godt fornøyd med navnet sitt.

Skrevet

Hunden min har et jentenavn.

 

Betyr det da at ingen kan kalle jenta si det hunden min heter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...