*Rutletutt* Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Deilig å få den ut av skapet - for den tar ikke akkurat opp lite plass;o)
Mille** Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hehe.....ja jeg har en bunad jeg ikke får plass til i skapet, tar stor plass den også, men den skal jeg jo seff. ikke selge. ;o) Greit å kvitte seg med ting man ikke har brukt for da. )
*Rutletutt* Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Ja, er jo ikke akkurat som om jeg kommer til å bruke den igjen;o) Var veldig fornøyd hun som kjøpte den da - så det er jo flott:o)
♥ McQueen♥ Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg prøver å selge min for harde livet også!!!! Har ikke plass å oppbevare den. Solgte du den på finn.no?
*Rutletutt* Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Ja. La inn en annonse i mai...tror jeg det var, var nok litt for tidlig ute da ift bryllupssesongen, så fikk ikke noe respons da. Fikk mail fra en i forrige uke som hadde lagret annonsen og var veldig interessert, så var heldig der;o) Lykke til med salget:o)
♥ McQueen♥ Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Har akkurat lagt inn min annonse på finn for 2 gang. Var en som skulle ha den, men fikk plutselig mail at hun ikke skulle gifte seg likevel... Kjempe festlig...
Hikken Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Åh, det var den jeg falt pladask for, det.. Fine kjolen ) Om jeg skulle giftet meg i nær fremtid hadde jeg kjøpt den for lengst, Rutletutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå