Gå til innhold

Når fortalte dere slekt og venner om graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var gravid ventet vi ca. 2.5 mnd med å si det til de rundt oss. Nå har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid (5 uker på vei) og har fortalt det til mine foreldre. Tenker kanskje å vente enda noen uker med å fortelle det til resten av verden, men merker at det er vanskelig å holde det hemmelig. Spørs om det blir å fortelle det kanske kjapt ja:)

Hva med dere andre, klarte dere å vente lenge, eller fortalte dere det med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med junior fortalte vi det med en gang..

Nå kommer jeg til å fortelle kun de nærmeste familie/venner, pga jeg har mistet tidligere..

Skrevet

Med nr 1 fortalte vi det dagen etter vi fikk positiv test, he he - klarte jo ikke holde den nyheten for oss selv;o) Hadde det gått galt hadde de jo fått vite det uansett...

Med nr to hadde vi store planer for hvordan vi skulle si det, noen uker etter vi selv fikk vite det, for da skulle vi alle være samlet, men jeg ble så sinnsykt dårlig at vi sa det før det, for de hadde skjø¨nt greien likevel;o) (var like kvalm og dårlig med første).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

med nr 1 fortalte jeg det nesten med en gang, med nr 2 fortalte mamma det til meg før jeg fikk posivit test

Skrevet

Fortalte det til familie med en gang, og venner etter 12 uker :)

Skrevet

Vi ventet til jeg hadde vært hos legen, så de første fikk høre det da jeg var rundt 8-9 uker på vei.

Skrevet

Fortalte det når jeg var 14uker på vei.. Ville egentli holdt det skjult lenger men begynte å bli dårlig så da måtte vi nesten si det. Hehe, syns nemlig at all oppmerksomhet og rundt det var flaut.

Skrevet

Husker ikke helt hvor langt jeg var på vei med vesla før vi sa det...

Men i å med at jeg har mistet i alt 6 ganger, så holder jeg med å si det til de nærmeste rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...