Gå til innhold

Mens-smerter og smerter i korsryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mens-smerter og smerter i korsryggen siden i går, men er bare i uke 34. Dette er min andre men er ikke klar for at han skal komme så tidlig. Har hatt mye kynnere i hele svangerskapet så er nå sykemeldt da jordmor er redd han skal komme før tiden. Har ingen kynnere eller rier nå, så føler ikke helt for å mase på føden heller. Noen som har hatt det sånn uten at det ble noe fødsel?

Har hatt mens-smerter en gang tidligere i dette svangerskapet, men det ga seg etter 2,5 timer. Blir litt bekymret når det nå har gått over 12 timer, og dette i tillegg til smerter i korsryggen. Huff, håper det gir seg snart.

Ville dere ringt føden nå, eller ventet å sett om det kom kynnere eller rier? Er usikker om føden klarer å stoppe det om riene skulle starte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fare for prematur fødsel hadde jeg definitivt ringt!

Mine rier begynte sånn. Det er ikke å mase det, du får et svar og ferdig med det. De har mere kunskap enn oss her inne- så ring du :) Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde det sånn i sluttet på uke 33. Og jeg ringte føden. Var ikke noe spesielt, men de ville sjekke uansett. De trodde jeg og kanskje skulle føde tidligere, men jeg sitter her enda 39+3.. hehe

Lykke til :)

Skrevet

støtter meg til jentejente80! Ring føden - spesielt siden du er i faresonen for å føde for tidlig!

Skrevet

Gjorde som dere sa å ringte føden. :) regnet egentlig med at jeg skulle bli beroliget med at dette var helt normalt, men nei, de ville gjerne sjekke det ut. Så nå har jeg vært og er overrasket over hvor nøye de er. :)

Først mente de det var en urinveisinfeksjon, men alle prøvene var fine. Så sjekket babyen og alt var normalt, men siden det ikke var rier ble jeg sendt til ultralyd. De tok ultralyd av babyen og livmorhalsen. Ingen tegn til åpning eller modning, men babyen har lagt seg helt ned i bekkenet. Det er ikke fostervann mellom babyen og livmorhalsen, så de trodde det var pga dette at jeg hadde ubehag. Kjente skuldrene sank to hakk da det ikke var fødsel på gang.

Etter at jeg kom hjem så har smertene bare tatt seg opp, så krysser fingrer og tær på at det er bare pga babyen som presser. Håper et gir seg snart og ikke utvikler seg til rier.

Skrevet

så bra de sjekket opp skikkelig!! =) er så godt å høre når folk tar jobben sin seriøs!!

håper det rorer seg for deg, du får sette deg ned med føtterne oppe og kose deg med en god film eller noe i kveld da!! =) lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...