Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Har en odenwalder, den med bamsen inni. Fulgte vaskeanvisningene og stappet den i tørketrommelen etterpå. Men den har mistet helt piffen, selv om foret er noenlunde jevnt fordelt er det liksom så "flatt".. Hva skal jeg gjøre? Den kan jo umulig varme noe særlig nå, og noen ny pose har jeg ikke råd til med det første eller andre!
Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Dytter denne opp jeg, det er sikkert noen som har vasket posene sine med hell, og kan fortelle meg hvordan det skal gjøres;-)
rl84 Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Kanskje du ikkje sku hatt den i tørketrommel??
It's all about me Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Tromlet du den alene eller med tennisballer? Dun skal jo tromles med baller så dunen blir banket fra hverandre og blir luftig igjen.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Tennisballer er et must+ at du rister posen sånn innimellom slik at dunen fordeler seg. Hadde selv en Lammy XL og den ble vasket ofte, ble alltid like fin;)
Mrs. Bouquet Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Er ikke enig i at tenninsballer er et must, gidder ikke bruke det jeg lengre fordi de er for lette til å ha nevneverdig effekt, men riste rundt dunet innimellom virker. Det viktigste er at du tørker den skikkelig, du må la den få mange timer i tørketrommelen. Så lenge det er dun trenger det å tørke helt inni for å bli like fluffy igjen, venter du for lenge risikerer du at det blir blåmann i den.
Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 du må bare vente til dun tørker..fortsett å fordel dunen utover i posen...blir bedre etter noen dager
Mamma med to søte små Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 Istedenfor tennisball i tørketrommelen, kan du også bruk en joggesko. Litt bedre vekt på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå