Tweak Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg var jo bombesikker på at ord. ul var i går, var helt klar for å dra på sykehuset til jeg tenkte jeg skulle ta en siste titt på papirene. Der sto det jo den 19 og ikke den 18... Så jeg måtte vente èn dag til og gi beskjed til de som ventet på oppdatering i løpet av dagen om at neida, det var ikke noe galt selv om de ikke fikk melding... Men, nå er i allefall dagen her! Kl 11.30 er det vår tur! Jeg er så spent! Måtte fram med doppleren i morges for å høre hjertelyden og være sikker på at vi ikke får dårlige nyheter denne gangen. Sist gang var det på ord. ul vi fikk beskjed om ma nemlig... Så om alt er bra så har jeg tenkt å feire med å kjøpe inn noe til babyen i dag :-) og så blir det taco til middag, he he.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Ønsker deg massssse lykke til ) Morro å se den lille sprelle der inne )
NostraStoria Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Det går nok fint skal du se! Masse lykke til! Du får si fra hvordan det gikk da! Skal dere vite kjønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå