Gå til innhold

Jaja..ser ut som jeg også hopper derifra og over til BIM!..Skummelt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet postivt idag etter å ha vært ganske dårlig den siste uka...kjempeskummelt og kanskje litt tidlig siden lille snupps bare er 9 1/2 mnd...men men...visste vel hva vi gjorde når vi/jeg bestemte å ikke gå på minipille...

Pappaen er opp i skyene glad,mens jeg syns det er som sagt..litt skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Vi er litt sånn på vippen om vi skal prøve igjen nå eller vente, Vi har egentlig litt lyst nå, men som du sier er det litt skummelt og ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Skjønner at det kan virke litt skremmende men tenk på alle fordelene du og kos deg med graviditeten:)

masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer! Det går sikkert kjempefint!

Skrevet

Gratulerer og lykke til :-)

Skrevet

Takk for hyggelige ord..sitter på jobben og er superkvalm...måtte si det til sjefen i uke 5 forrige gang pga kvalme,men er så flaut å si det til henne nå da jeg nettopp (for 3 dager siden) har fått fast jobb...

ikke har jeg bhg plass til snuppa,så må ut i ulønnet perm også fra sep av...uff...alt er bare rot akkurat nå..

jaja..ordner seg vel dette også....

hmm...allerede hormoner på gang???

Skrevet

Gratulerer! Dette blir spennende:) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! ;) jeg ble selv gravid igjen når gutten var 5 mnd, nå er de 18 1/2 mnd og 3 1/2 mnd og vi storkoser oss!! er veldig glad storebror går i bhg, da jeg er mye aleine siden mannen jobber på båt! slitsomt, yeee... helt sikkert! men absolutt verdt det, de kommer til å få så mye glede av hverandre ;) lykke til!!

Skrevet

Å så kjekt da! Gratulere så mye! =D

Skrevet

Gratulerer, håper kvalmen snart går ovr også må du kose deg masse med magen og tenke på hvor mye glede de små kommer til å få av hverandre gjennom hele livet:)

Skrevet

Så spennende! Grattis så mye og lykke til med sv.skapet; håper lillesnuppa behandler den gravide mor pent og lar henne sove hele natten;)

Skrevet

hahaha...lykkeli...jeg syns nå at hun burde sjønne at mamma er trøøøøtt og vil gjerne sove lengre enn klokka 5!!!....og iallefall sjønne at mamma som oftest er kvalm mesteparten av døgnet...juhu!!

Er ikke skapt til å hoppe opp av senga så tidlig...

ps. kommer til å savne dere og kommer til å titte innom her likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...