AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Var og trente og så kjente jeg plutselig det ble litt vått nedentil og mellom lårene.. Ble engstelig og tenkte enten blør jeg eller så går det vann i uke 17, uansett ikke bra. Men da jeg løp på toalettet var det masse hvit tykk utflod.. usj usj usj.. Vet dette er ekle saker, men er det normalt? Har ikke hatt det slik før i svangerskapet..
Tweak Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hvit tykk utflod er helt normalt :-) Men dersom det lukter og/eller klør så er det kanskje sopp eller en annen infeksjon så da hadde jeg snakket med lege!
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 jeg er også så heldig at jeg har denne tykke hvite utfloden, helt herlig! alt vi skal gjennom, hva? hehe...
januar10 Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Har også opplevd dette her..tror desverre det er normalt;)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Takk for svar damer. Godt vi har hverandre her inne. Er liksom ikke noe man tar opp med hvem som helst egentlig..hehe. Tror ikke det er sopp for min del, men skal til lege til mandag så kan jo høre litt da også. Det er ikke bare delikat alt vi skal igjennom, nei.. )
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg er nok med i "klubben" jeg også men det er helt vanlig un der graviditet og kommer bare av at utflodlageret i kjeden ikke lenger blir tømt jevnlig som vanlig, men samler opp og tømmer masse på en gang! var vertfall det jordmoren forklarte det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå