Gå til innhold

Er det mulig?!!

Lillegutt blir storebror;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp 1,6 kilo på to uker, nå totalt 10 kilo og er i uke 37. 10 kilo er jo ikke så ille, men 1,6 kilo på TO UKER? Er dette tegn på svangerskapsforgiftning..? Huff ble redd jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vektopppgang går jo i røkk og napp. Hadde perioder der det gikk fort og andre der det ikke gikk så fort. Er nok sikkert ikke noe. 1 kg kan jo variere fra dag til dag alt etter om blæra og magesekken er full osv.

Skrevet

hmm.. ja, det er jo sant.. Våknet i dag og følte meg tyngre liksom. Tung i kroppen, og hovne fingre og ben.. Huff.. Takk for svar skorspionfruen!

Skrevet

skorpionfruen.. tidlig det her;=)

Skrevet

Ja men det er så rart, jeg våkner og er lys våken, har ikke sjangs å sovne igjen. Er vel kroppen som trener seg opp på et vis, vet ikke. Ikke så morro å sitte oppe å glo midt i natta :)

Du da?

Skrevet

Våknet 03:50 og klarte ikke sove igjen.. Lys våken så bare å vente på at mannen min skulle opp kl 06 så vi kunne spise frokost sammen. Huff alstå- slitsomt! Er vel kroppen son m åte å forberede seg til ammetiden ja.. Hvor langt er du på vei da? Jeg er 36+5..

Skrevet

Hadde det også slik for noen uker siden men så sluttet jeg å våkne og fikk nattesøvnen tilbake. Nå har jeg begynt å våkne igjen men ikke i 3 tiden som før, men heller i 5-6 tiden. Har nå spist frokost, tenkte jeg skulle prøve å sove en time til, men er vel egentlig bare å glemme for da våkner vel storesøster så snart jeg har lagt meg.

Jeg er 38+5 og veldig fødeklar nå. Er så trangt i magen at jeg har ikke ord! Og nå når jeg har spist frokost blr den lille så aktiv at jeg ikke får sove likevel :)

Skrevet

Hehe samme her. Etter to brødskiver bedriver lillegutt med både salto, enmannsfotball og turning på en og samme tid hehe;=) Koselig også da;=) Men trangt ja! Det rare er at jeg kjenner mer og mer bevegelse og aktivitet nå som jeg nærmer meg slutten ennå de fleste sider at dette ville avta mot slutten. Har du det også sånn?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner mere for min er så aktiv hele tiden at det er helt sykt. Men mindre kjenner jeg heller ikke. Det er sparking, gnuing, rotering, rumpe, armer og bein om hverandre. Og nå gjør det vondt. Om han skal være der ikke i 3 uker til (slik at jeg blir på overtid) så tror jeg ikke at jeg holder ut :) Var koselig ja, nå er det vondt. Men hadde helt klart blitt råbekymret om det hadde slutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...