Gå til innhold

Ingen nattevåkere her i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig å ikke få sove!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe kjekt nei,kjenner eg begynner å bli sliten no....

skal bli godt å få lille mann ut og kunne sove litt bedre selv ved nattevåke med babyen!

lenge til terminen din?

Skrevet

åh ja, frustrerende. Jeg sliter med urolige ben, og klarer ikke engang sitte. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...er så sliten at jeg kaster opp... :-( 6 uker igjen

Skrevet

7 dager igjen her.... For meg fungerer det faktisk med b vitaminer og jerntabeletter mot urolige bein, kanskje du kan forsøke det?

Skrevet

Hva med deg Bekkis, lenge til termin? Er enig med deg, tror faktisk at det vil bli mer søvn etter fødsel...

Skrevet

Er nattevåker en lille stund til. Men skal i seng snart. Sovnet på sofaen i ni-tiden og våknet halv to av at gubben skulle legge seg. Satte meg ned ved pcen (sjakktrekk...kremt) og skulle bare drikke litt vann og sjekke mail...Så hørte jeg et lite "mammaaaa" fra småen sitt rom...Der satt hun og leste "Det er en baby i mammas mage" boken og spurte om jeg kunne tape den!.... Klokken halv fire om natten. Lille rare jenten min. Så nå venter jeg på at hun skal sovne,så er det natta igjen på meg :)

Skrevet

Hehe, herlig :-)

Vel, jeg skal forsøke meg på puta igjen jeg,... Ha en god natt (det som er igjen av den....)

Skrevet

Natta :) I morgen skal vi for alvor begynne å flytte inn i nytt hus :) Gleeeeeder meg (til tross for 9 uker igjen og bekkenløsning) :D

Sweet dreams!

Skrevet

våknet av halsbrann jeg da.

å som jeg gleder meg til å slippe halsbrann.finner jo ikke noe som funker mot det.

Skrevet

Takk for tipset ;-) men har prøvd... har prøvd b-vitaminer, jerntabletter, magnesium, kalsium, akupunktur, osteopati, støttestrømper, og massasje med algesal varmekrem + venestat krem... holder på å bli gal... sorry, ikke meningen å klage, bare litt frustrert...

Skrevet

Har du prøvd Gaviscon? smaker helt forferdelig, men har hjulpet meg et par ganger. Finnes i både tablettform og mikstur. Kan være lurt å ha noe med litt smak, f.eks saft, å skylle bort smaken med i det du har svelget bare ;-)

Skrevet

jepp det er prøvd,men funket dessverre ikke for meg.

begynner bli desperat etter å finne noe som kan hjelpe.

Skrevet

For meg virker det faktisk å ha en ulltråd rundt anklene..

Grr.. Typisk! I dag skal jeg kjøre ganske langt og da skulle selvfølgelig samboeren legge seg i senga sammen med meg! Som oftest pleier han å sovne på sofaen, så jeg er blitt bortskjemt med å ha senga for meg selv...

Men ikke i natt nei! Da skal han ligge ved siden av meg og snorke no inni......... Og da får jo selfølgelig ikke jeg til å sove... :(

Skrevet

Vært våken siden tre. Begynner å bli smårar

Skrevet

Jeg var leenge våken i natt, med kraftige kynnere. Andre gangen på under en uke. Håper det er et tegn på at det nærmer seg,men har jo 3.5uke igjen da.

Nå har jeg sovet siden 9 :)

Skrevet

Så deilig da :) jeg våknet tidlig selvfølgelig, tenkte jeg skulle forsøke sove litt nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...