Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 historien er sånn altså at jeg og sambo har en sønn på 6 måneder. vi bor i kjelleren til mine foreldre. og vi har et kjempegodt forholdt til dem. sambo jobber hele tiden og der er forskjellige skift hver dag. mini holder på å få tenner og vi sover max timer hver natt. vi er trette å slitne og vil helst være sammen bare sambo og jeg og mini når sambo har en sjelden fridag. svigermor og morten hennes altså oldemoren til mine vil bestandi at vi skal kommet på besøk så snart sambo har fri. og når vi sier at vi er slitne og det passer ikke i dag så blir de kjempesure på meg!! for de trur det er jeg som ikke orker og dra. her en dag så hadde sambo bursdag og han fikk 3000kr i fra dem. vi ble selfølgelig kjempe glade, for vi har veldi dårlig råd fortiden. og da så svigermor at sambo mått kunn bruke dem på seg selv å så på meg med det blikket. jeg blri skikkleig frustrert for vi hadde god kontakt før jeg ble gravid. og bare jeg nevner foreldrene mine når jeg snakker om mini så blir hun kjempe stille. virker som om hun er sjalu. dem blir liksom aldri fornøyde. og det skal også sies at hver gang de planlegger at vi skal komme på besøk så er det bestadig etter mini sin leggetid. å når vi sier det så svarer dem bare at Stina ( meg) kan legge meg på soverommet til dem så han kan sove litt. men jeg trodde vitsen med at vi skulle kommer var at de ville være sammen med mini... og hver gang han gråter når de holder han så vil de ikke gi han tilbake til meg... uansett hvor mye han gråter, og de vet han slutter hvis jeg får han. hva skal jeg gjøre? skal jeg lata som ingenting eller? sambo sier han vil sette seg ned å prate med dem.... er det det rette å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Forstår at du er sjalu. asså greit det er koselig og komme på besøk men det skal jo være kjekt for ungen også, ikke vits og komme der og legge han så måtte "vekke" han igjen når dere skal gå, det blir også bare tul på soverutiner,. Men si det som det er, at dere vil være hjemme og slappe av fordi dere har hatt lite søvn i det siste pga han holder på og få tenner, om mannen din tar med ungen på besøk så går vel det greit? da kan jo du bruke tiden på deg selv, og kansje sove litt ut. Hvis du forklarer dem hvorfor dere vil være hjemme litt den dagen han har fri for og slappe av og kunn være dere 3 og dem blir sure og ikke forstår det så burde du enten si ifra selv at dette er ingenting og bli sur for, at dere vil jo selvfølgelig komme på besøk men hadde vert greit og kunne være kunn dere 3 en dag og slappe av...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 ja, men jeg tørr ikk å sende sambo og mini alene for da tror de at jeg ikke liker dem, å da blir det bare værre,så jeg tror vi må ta oss en prat med dem. men jeg hadde en liten ide om jeg kanskje kunne ringe svigermor når jeg var i byen for å kanskje møtes på kafe, avog til før da blir det kanskje litt mere greit hvis vi takker nei til en invitasjon nå og da hvis det ikke passer for oss... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå