Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Det blir til at snuppa skal gå 3 dager i barnehage og på nav er det delt opp sånn: 17-24 timer i uke i bhg, får du 1 321 kr. Men i de bhg jeg har sett på er det åpent fra 7-16. Må man levere å hente til akkurat de tidene? kan man f.eks levere rundt halv 8 og hente rundt halv 4? (dette passer siden jeg går på skolen og da kommer man jo i tillegg innenfor de 24 timene i uka for å få den kontantstøtte summen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 De kan ikke kontrollere når du henter og leverer så de reger hele dager, altså 27 timer på deg i uka selvom barnet ditt fysisk kun er der i 24 timer. Dumt men sant
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Ok. Men kan man levere halv 8 å hente halv 4 hvis man vil det? bor såpass unna bhg at man ikke kan gå og jeg rekker liksom ikke mere enn hjem å rett til tilbake hvis hu må være helt til 4. skolen er fra 8-15 så da passer det best med halv 8 til halv 4
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Du får kontantstøtte utfra barnehagens åpningstid. Ikke fysisk hvor mange timer barnet oppholder seg der. Så selv om ungen er der mindre enn åpningstiden de dagene, så får du kontantstøtte utfra hvor lenge de har åpent de dagene. De har som regel en kjernetid i barnehagen, mellom ca 09.00-15.00 ett sted. Da ønsker de at barna er der, men før og etter denne kjernetiden, så er det opp til deg når du leverer og henter på dine dager. Så klart; skal dere noe, så kan du gi beskjed, og så levere senere eller hente tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå