Gå til innhold

Spørsmål ang I.D mineral pudder / foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg gjør en feil med foundationen... Hver gang jeg har brukt det får jeg alltid kommentarer om at rynkene blir veldig synlige...

Leser her at alle skryter sånn av det, men jeg har ikke den samme erfaringen. Uff... synes det er så trassig å sminke seg "gammel" med "vidunderet"

Noen som kanskje kan gi meg et tips eller råd ang dette?

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I.D sminken er oppskrytt! Jeg kjøpte det etter masse skryt fra ei veninne. Men jeg har måttet slutte etter et par mnd pga massivt kviseutbrudd på haken og nesen etter at jeg begynte med I.D. Dessuten virket huden min konstrant fet, kløende og skinnende. Jeg fikk også veldig synlige porer, og flakete hud av sminken. I stede for å skjule, så fremhevet den ujevnhetene i huden, selv med den "fantastiske" primetime geleen som skal brukes før du legger på sminken.

Nei, jeg har gått tilbake til Everyday Minerals jeg, helt fantastisk serie spør du meg. Maaaange fargevalg og fire forskjellige dekkevner. Verdens MYKESTE sminkekoster og et tonn av helt utrolig fine øyenskygger å velge blant.

Skrevet

Jeg har også byttet fra ID nå, til tikei (tikei.se), fordi Hilde Christina anbefalte denne så veldig på bloggen sin. Den er mye bedre enn ID sin, holder lenger og gir et mattere og mer naturlig resultat. Kostene er også mye mye bedre enn ID. Og ikke minst; tikei er mye billigere :-)

Hilsen anonym fra 23:35

Skrevet

hvor kjøper du tikei da?

Skrevet

Tusen takk for svar.

Da kaster jeg jeg de jeg har og prøver deres anbefalinger :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...