Gå til innhold

Michael i paradise hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jo være helt idiot! Kjenner jeg blir provosert bare av å se det stygge usympatiske trynet der! Håper han ryker asap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, veldig morsomt at han derfor måtte på denne daten etter å ha bedt om at det ikke fantes noen vits å ta han med..

Maken te idiot må jeg si...

Men morsomt at han nå skal være en drittsekk mot alt og alle de neste dagene.

Fin oppgave det der....

Forøvrig syntes jeg ho nye deltakeren var sexy, endelig kom det ennå ei blondine.

Skrevet

Ja, hun var kjempesøt!

Forøvrig så er jeg enig med dere, selv om jeg fikk littegrann sympati for han på slutten der..

Skrevet

De feigeste er jo uansett de to som rådet han til det.

For de tør ikke innrømme at de står bak.

Martin og Line Sofie......

Skrevet

Hehe..enig!

Martin er en sleip lite dott! Feig som fy, og tror han er storspiller og guds gave til damene,...Isj!

Skrevet

Skjønner ikke at de damene ikke ser hvor stor dott han egentlig er. "Kongen av Paradise" Blæh, for en fyr...

Skrevet

Arrrrg :( Hater Martin og Line sofie.. hun behandler alle som dritt.. slenger drit til folk og spiller helt idiot.. nå begynner hun å kysse på martin slik at han skal velge henne:) STUPID!! Det de ikke vet er jo at det er de gamle deltagerne som blir med på å avgjøre vinner, hvis det er som på den norske PH..

Håper Martin får fyken snart... Aldri truffet en mer provoserende fyr!!

Skrevet

Huff, det har jo utartet seg til den styggeste mobbing ever, med Martin og Michael i spissen. Jeg synes de er veldig ekle mot Cecilie også, men da var det liksom ingen som reagerte. At Michael spiller skuespill, vel det kunne han umulig gjøre i går. Sjokkerende! Han må da være psykopat? Ble helt uvel av å se på det. Men Connie hadde stoltheten intakt, der hun ikke hisset seg opp eller kom med motkommentarer av samme sort. Har fått et skikkelig godt inntrykk av henne.

(Ja, jeg er veldig inne i Paradise Hotel Danmark, og er på fornavn med dem alle, hehe;))

Skrevet

cherry coke, du syntes Martin er LITT kjekk da, gjør du ikke, hehe.

Line Sofie er helt klart den fineste av brunettene der inne, så skjønner Martin godt på akkuart DET punktet.

Men joda, Michael er stein gal virker det som, og syntes at de drar spillet altfor langt når det går utove mobbing og slike ting. Syntes det er rart at ikke TV3 reagerer på det.

Den veste episoden i Norge når de mobbet hun derre fra Bergen, så reagerte de til slutt.... Makan til mobbing som det var der, har jeg sjeldent sett.

Skrevet

Ja hun margrethe... hun er venninne med samboeren min, var helt på gråten jeg på hennes vegne:( De drar det skikkelig langt ja!!

Skrevet

Den eneste som er på hotellet nå som framstår sympatisk er Mads. Martin er en manipulerende jævel som burde blitt kastet ut for lenge siden. Eneste forskjellen på han og Ronnie er at Ronnie var ærlig og sa at han ville spille spillet, mens Martin prøver å skjule at han spiller.

Skrevet

Nei, Martin er overhodet ikke en kjekkas i mine øyne!=)

Eneste gutte jeg har sansen for der inne er den nye, Mads? Og det ordi han er den eneste som faktisk virker normal og oppegående.

Liker faktisk Cecilie også og Line Marie (?). Maria er også ok.

De andre virker helt blottet for empati og sympati..

Blir litt engasjert, for jeg virkelig skyr mobbere om pesten!

Skrevet

Likte faktisk Ronnie også. En merkelig skrue, men han spilte iallefall ærlig og var rett frem!=)

Skrevet

Eg og likte faktisk Ronnie:) Drømmen min var at han skulle få ut martin:) Han spilte spillet bra, uten å såre andre og mobbe slik som de andre holder på!

Skrevet

Jeg er skikkelig hekta på på pradise hotel, Jeg synes faktiskt at martin er litt kjekk utseende messig, han er litt sånn stygg pen. Det samme synes jeg om kristoffer joner stygg pen hehe..

Skrevet

Martin er skikkelig turnoff type. Fæl personlighet, fælt utseende, og den hvite ekle tunga der hadde ikke jeg orket å ha i min munn.

Mads er helt klart den mest oppegående der inne!

Var irritert over Ronnie da han var så kjip mot Pernille, men fikk veldig sansen for ham etterhvert. De var så motbydelige hele gjengen da de fikk ham ut, begge gangene.

At Line Sofie skal være så pen, skjønner jeg bare ikke. Jeg er kvinne selv da, men.. Synes hun har et veldig ordinært utseende, og har et utrolig barnslig ansikt. Av jentene vil jeg si at Maiken var den søteste, Maria er ikke så verst og Line Marie er veldig spesiell (og hun liker jeg som person også).

Norske PH så jeg ikke, og syntes venninnene mine var skikkelig harry da de så på det, hm, hehe... Og nå er jeg hekta selv, på den DANSKE versjonen av alle ting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...