Gå til innhold

Er vi bråkete naboer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i sameie, og bor i "rekkehus" med naboer vegg-i-vegg. Siden vi bor så tett er det vel et krav om å være stille etter kl 23 om kvelden. Det føler jeg vi respekterer...

Men..her om dagen ringte naboen på kl 23.15 (vi har 2 barn som ligger og sover på den tida). Hun syntes vi bråka fælt med noe hun mente kunne være vaskemaskinen/tørketrommel. Hverken vaskemaskin eller tørketrommel sto på så hun gikk igjen sur som en sitron. Da vi skulle legge oss like etterpå skrudde vi ned vifta på kjøkkenet som sto på litt ekstra (vi hadde laget romantisk middag om kvelden og lot vifta stå på 2 for å få ut matosen). Da fikk vi melding fra naboen om at bråket endelig hadde gitt seg...

Selv om vi bor tett må det vel gå an å ha på kjøkkenvifta? Vi hørte den nesten ikke selv, hvordan kan det være så fælt for henne? Jeg synes dessuten det er litt frekt å ringe på hos småbarnsforeldre kl 23.15 om kvelden.. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff for noen naboer dere er da, tenke seg å lage mat på kvelden!! Hehe.....seriøst, tror naboen din har for mye fritid. ;o)

Skrevet

Selv om reglene sier at det skal være stille mellom 23 og 07 kan man ikke forvente at det skal være like stille rundt en som om en skulle bodd i enebolig.

Det er ikke lov å bråke i tidsrommet, men en må tåle å høre at det bor andre i samme bygg.

 

Enkelte burde aldri flyttet inni flermannsbolig.

Skrevet

Nei vet du hva! Sånt må hun tåle når hun bor slik!

Skrevet

Høres jo ut som den naboen deres egentlig har helt andre problemer!!! Hun burde ikke bodd i rekkehus, hvis hun ikke tåler at dere har på vifta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...