Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bringebærblad te, bringebærkapsler, kanel, sex og akupunktur!

Noen andre kjærringråd / triks til å få fart i modninga?

(ikke nødvendigvis selve fødselen;- stå på tå å vaske tak, løpe i trapper og kjøre over fartshumper får vell ikke livmorhalsen til å modnes..??)

noen som kan skrive under på at disse tingene virkelig funker?

var hos legen idag, som sjekket om jeg var moden, noe jeg overhodet ikke var. Livmorhalsen var helt lukket. Er 37+4 idag. Igrunnen ikke stress, det går vell kanskje fort når det begynner å skje ting. Men jeg har ikke tid til å vente to uker over termin, Mannen min har turnus jobb å reiser ti dager etter terminen min :S Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, veit ikke heilt om det hjelper på modning, men om baby ikke har festa seg enda eller lagt seg ned har jeg et tips som jeg fikk av min kiropraktor.

stå med lett spredde ben ( sånn at man står behagelig) og kjør hofta i 8 tall rundt hvert ben.. om du skjønner hva jeg mener.. det skal hjelpe baby i en fin bevegelse nedover, og skal være med te å løsne lidt på bekkenet slik at du vil få en lettere fødsel og bekkenet vil ha lettere for at trekke seg sammen igjen etterpå.. =)

hvert et forsøk =) synes ihvertfald at jeg merker janta mi trykke seg ned når jeg gjør denne øvelsen og det gir meg lidt menssmerter som jo er tegn på modning :D

lykke til!! :)

Skrevet

Takk for svar :-) skal prøves det som prøves kan! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...