Gå til innhold

hvilket regntøy sverger du til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny sesong for tulla i bhg, og en ny stooor utgiftspost for mor og far, hehe:)

Så nå er det altså nytt regntøy som står for tur. Men er usikker på hvilket som er best.

Hvilket regntøy kjøper du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid sverget til Reflex sitt! Mest holdbart synes jeg...

Skrevet

I år vurderer jeg ticket 2 heaven med avtagbart fleecfor.

Skrevet

Vi fikk reima sitt regnsett i gave og jeg liker det godt..

Har prøvd andre merker før som jeg også har vært fornøyd med. Polarn o pyret, helly hansen osv..

Skrevet

KJøper kids comfort (www.kidscomfort.no). Eneste eldstemann på 4 ikke har klart å slite hull i =)

Har vært fornøyd med reflex sitt også, men det gikk 2-3 bukser på sesongen til eldste nå siste året vi hadde det. Da han var yngre holdt det greit

Skrevet

Vi har tre ulike sett. Noen her og noen der. Reflex, HH og Navigare. Hun er like tørr i alle, og ingen av dem hindrer henne i leken. Det fra Reflex er litt tykkere enn de andre to, så bruker det mest når det er kaldt.

Skrevet

Reflex uten tvil..

-vanntett og slitesterkt

-sitter perfekt på alle barn (jobber i barnehage)

-tåler godt vask

-grei pris

Mange regnklær er tynne, tar fort til seg vann, blir fort slitt og har strikker nederst på jakken, noe som gjør at jakken ofte sklir opp under lek.

Reflex er gode solide klær for aktive barn :)

Skrevet

Kjøpte T2H i vår og er fornøyd så langt. Har alltid hatt reflex tidligere, men jeg synes det er så trangt i halsen og litt for stivt.

Skrevet

Reflex..

Har også ett fra Europris som er knallbra! Gikk ute ett par timer i øspøs regn, og han var like tørr etterpå!

Skrevet

Har prøvd HH og Reflex. Jeg syns HH sitt virker mye mer behagelig å ha på. Syns Reflex sitt er stivt og tykt. Men, det virker med slitesterkt, så derfor har eldste Reflex og minste HH.

Skrevet

Har hatt Reflex, Kids Comfort, Stormberg og endel andre. Reflex er vel det som har holdt best, bare strikken under de har greid å slitt i stykker. Kids Comfort har de hatt 2 sett av hver, men de ble fort slitt hull på hos eldstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...