Gå til innhold

sykemelding for å begynne 2 timer senere enn normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å få til begynner egentli klokka 7 om morgenen men når jeg kommer hjem kl16 er jeg totalt utslitt orker ingenting å legger meg kl9 har jo to barn hjemme som har krav på en mor som orker å stå på beina? hadde hjulpet mye om jeg begynte kl 9 så slapp jeg å stå opp før 6 å kle 2 barn levere di i barnehage å hele pakka er nærmest utslitt før arbeidsdagen begynner! noen som vet om dette lar seg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må du vell ha aktiv sykemelding.. snakk med legen eller jordmora du har oppfølging di hos.. lykke til :)

Skrevet

Så lenge du kan utføre din vanlige jobb og bare har behov for å begynne senere, vil nok gradert sykemelding være bedre. F.eks. 20% sykemeldt. Aktiv sykemelding brukes når man ikke kan utføre sine vanlige arb.oppgaver.

Skrevet

Du jobber jo 45 timers uke. Er dette nødvendig? Du kan ihvertfall gå ned til 37,5 t uken. Da jobber du 100%. Hvis du fortsatt føler det blir for mye, snakk med legen hvordan du føler det. Ingen andre enn deg selv som kjenner på kroppen hvordan du har det. Kroppen din jobber på høygir med å skape et nytt liv, klart det tar krefter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...