Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei! Har flere her inne erfaringer rundt endring på negler under graviditeten? Jeg er 16 uker på vei, og synes neglene har blitt uvanlig flisete?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Mine negler endret seg heller til det bedre. Syns de var sterkere enn vanlig under graviditeten. Du kan ikke ha litt mangel på B-vitamin da?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Hmmm, jeg kuttet folaten etter uke 13, da jeg fikk høre at jeg ikke trengte dem noe mer. Jeg tar triomega som også inneholder b vitamin 6 og 12, samt folat, så da vet jeg sannelig ikke... -når du sier det, så var de faktisk bedre for noen uker siden
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Mine negler har aldri vært så fine og sterke som nå. Endelig lange negler, johoo. Har du prøvd med trankapsler? (Omega 3)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 g har alltid hatt negler som brekker og blir ødelagte bare eg ser stygt på di, og nå er di veldig sterke og vokse som ugress!!!må klippe di to ganger i uka for at di ska holde seg korte...eg begynte på b-vitaminer for vegitarianere da eg ble gravid, så e ikke helt sikker på om d har m graviditeten å gjøre eller vitaminene....men v et at b-vitaminer er bra for negler og hår=) for nå vokse begge deler for fort!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå