Gå til innhold

Store solbriller er jo in.. Men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg syns det er en uting at folk ikke kan ta av seg brillene når de skal snakke med noen. Om man ikke står midt i sola kanskje.

Jeg reagerte litt i dag når jeg hentet sønnen min i bhg. Jeg pleier ikke bry meg om at folk har på seg joggebukse o.l på jobb. Men syns ikke det var noe særlig og snakke med den barnehageansatte som gjemte seg bak så store solbriller at de dekte halve ansiktet.

Jeg liker å ha øyekontakt med de jeg snakker med. Klarte liksom ikke helt og forholde meg til henne.

Er det ikke vanlig og ta av seg solbrillene når man snakker med folk? Kanskje ikke når man er venninner på tur, men når man skal snakke med foreldre til barna i bhg. f. eks.?

Bare for å skrive dette også i HI, for det er jo mulig det kommer opp. Folk må få gå som de vil. Jeg bare lurer på om andre reagere på det samme? Evt. om dere tar av dere brillene selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lyssky og tar ikke av meg solbriller når jeg er utendørs og det er sol. Uansett hvor uhøflig det må virke.

Det er vel verre om jeg står og myser på deg eller holder hånda foran panna? Og bare tenker på hvor jævlig den sola skinner, i stedet for å delta 100% i samtalen med deg?

Skrevet

Hehe... Store solbriller er ikke in lenger..

Skrevet

Jeg har solbriller med styrke. Uaktuelt å ta dem av. Er dessuten lysømfintlig.

Skrevet

Hehe ikke vet jeg, jeg eier ikke solbriller.. Men det ser ut som det er in da..

Men det var ikke sol..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...