Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 No offence, men denne bloggen handler mer om mote enn om ungen hennes. Blir helt feil i mine øyne å kalle det en englemammablogg.
mamarama og lille banan Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Selv om hun skriver om mote, er hun like fullt en englemamma. Alt må vel ikke handle om sorgen? Jeg synes hun er tøff jeg. Flott liten jente som hun måtte gi slipp på så alt for tidlig. Jeg måtte felle en tåre...må inn til min lille gutt og se til ham nå ;(
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 ja for all del.. en tøff jente.. hun har mistet det kjæreste i livet.. selvfølgelig kan hun kalle seg en englemamma.. hun er mamma til en liten engel i himmelen.. forferdelig trist... stå på englemamma.. <3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Hehe. Samma det vel, om det blir helt feil i dine øyne....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Ååååå.. Så trist.. Dette er min største skrekk.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Noen ganger kan det være godt å skrive om noe annet enn sorgen, den er så inforjævlig hard!! Det å miste et barn er noe av det verste jeg selv har vært med på. Jeg vil ikke provosere for mye, men bare de som selv har mistet et barn VET hvor tøft det er, uansett om det er i mors liv eller senere. (Snakker ikke om prov abort før uke 12..) Hilsen en som selv er englemamma!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Rar skrivemåte men..... Men er det fler som ikke får opp bildene på siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå