Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 eller tips til hva jeg kan finne på? enegien er ikke på topp så gjerne noe uten for mye bevegelse:)
babygullz <3 vilde Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Gå på blogg.no så finner du nok av dem.... bak en kake? lag milkshake Sy en pute eller gardiner noe...
Lilli med småtrolla Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Her er min: lilliannesverden.blogg.no Her er noen andre jeg følger med på: bodil-bo.blogspot.com dengodefeen.blogspot.com Ellers kan du: - Kjøpe deg dvdbokser som Frustrerte Fruer, Ally McBeal, Lost, Prison Break eller Heroes - Kjøp deg en god bok. På flukt og aldri mer fri eller Odel <3 - Lage deg blogg selv. Kjempegøy! - Visst du har energi: Rydde skap med kjøkkenutstyr eller skap med klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå