Mille** Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Bare jeg som syns det er for tidlig? Snuppa her har to venninner som skal få ha på seg mascara på 1. skoledag i morgen, jeg syns det er helt idiotisk, men hun er seff. uenig. ;o)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Synes også det er for tidlig ja! Men vet jo ikke hva jeg kommer til å si når min er like gammel! Synes de bør vente til Ungdomskolen jeg da!
Gjest Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 har en lillesøster som begynte i 6 klasse i går. Allerede i 5 klasse der begynte jentene å sminke seg. Lillesøstra mi får også lov til det, men ikke vær dag da. Syns det ser snodig ut jeg
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Det brukte jeg også, men det visste ikke mamma=P Smuglet med oss sminke på ungdomsklubben og sminket oss på do... Fostersøsteren til mannen er 13 år og har brukt litt sminke innimellom i et år, så det er vel siden 7 klasse... Mens min søster på 11 ikke virker særlig interessert enda... Husker det var ufattelig spennende da, sminke og bh'er og mensen, så nå er det vel igang hos dere snart=P Godt mine bare bryr seg om duplo og dukker enn så lenge...
mamma >to gull Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg syns og det er litt tidlig og unødvendig, men jeg syns ikke det da jeg gikk i 6 klasse..:-) husker jeg brukte det av og til..Kjøpt på Nille..:-)
Mille** Skrevet 18. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2009 Jeg begynte også når jeg gikk i 6. men da var 6. det samme som 7. klasse er nå. Syns hun kan vente minst 1. år til. Har sagt at det er greit i bursdager, men nå skal seff reglene tøyyyyyes!!! ;o/
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 jeg begynte med sminke i den alderen. Skulle igrunnen ha ventet, for det er lett aa bli "avhenging". Jeg har to smaa doetre og jeg tror ikke jeg vil tillate det. Men det sagt.. jeg hadde begynt aa laere henne om make up saa hun unngaar de store sminke krasjene. Pluss gi masse komplimenter om hvor nydelig hun er og at hun ikke trenger sminke etc... det vanlige
De tre gull Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Jeg har en jente som begynner i 7 klasse i morgen. I løpet av 6 klasse har det blitt mer og mer mascara.. Begynte med at det bare var på "fest" men nå er det nesten daglig.. Hva kan man si? De begynner å bli store...min kjære lille pre-teen!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Jeg begynte nok i 5.klasse en gang, fordi jeg klipte av meg øyevippene..!!!! så det lille som var igjen måtte ha på litt for ikke å se helt fjernt ut (det gjorde det nok likevel altså) Jeg husker godt den tiden, og når dattera mi blir så stor så tror jeg nok jeg skal velge mine kamper...kommer nok ting som er verre
Mille** Skrevet 18. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2009 Hehe....ja man må velge sine kamper, men jeg syns nesten hun stiller meg som mor i et dårlig lys hvis jeg lar henne bruke mascara på skolen som 11 åring! Skikkelig jålemamma liksom. ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Vel, jeg kikka mer skeivt på ei barnehagejente på 4 år som brukte mascara og lebestift i barnehagen HVER dag, og det var ikke bare "på gøy"... Lillejenta di begynner å bli stor
Mille** Skrevet 18. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2009 Pre-teen syns jeg hun har vært lenge, haha....Begynner å bli stor ja. Driver å prøver klær som hun skal ha på seg og greier, mulig det at det begynner en ny gutt i klassen i morgen spiller inn på jålingen. ;o)
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 jeg begynte selv å sminke meg da jeg var 11år. Brukte mascara daglig. Men så hadde jeg også 3eldre søstre som jeg så veldig opp til
Mille** Skrevet 18. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2009 4 år!??? Det er jo bare sykt! Huff ja, hun begynner å bli stor. Allerede nedringes hun av gutter, hvordan skal dette ende!!! ;o/
Mrs. Bouquet Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Jeg ser ikke problemet så lenge mascaraen sitter der den skal og fjernes om kvelden.
Gjest Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 Her er det kun til spesielle anledninger at sminke er greit. Så får vi se hvor lenge det er greit da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå