trebarnsmor Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 En venninne av meg fyller snart 30 år, vi var naboer, nesten litt sånn "Tuppen og Lillemor", fram til vi var 10 år, og hun flyttet da til en annen kant av landet. Vi har holdt kontakten bra oppgjennom årene, noe jeg er veldig glad for. Jeg er forhindret i å dra på hennes bursdag, og må derfor sende gaven. Hadde tenkt å bestille en fotobok til henne med masse bilder av oss fra vi var små, og tegninger hun har tegnet (som min mor har gjemt på ;o)). Hva mener dere, hadde dere blitt glad for å få en sånn gave, eller er dette bare dum ide`?
blond Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg ville blitt glad for en slik gave, spesielt hvis du skriver i tillegg.
Kulå Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde også blitt gld for en slik gave. Er jo kjempekjekt, og hun vil nok helt sikkert mimre maaasse....
Lene~mor til tre Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg ville blitt kjempe glad for en så gave, morsomt da
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg hadde også blitt glad for en slik gave...)
trebarnsmor Skrevet 19. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2009 Da har jeg mixet og mekket og fått til et flott album. Synes den ble bra selv iallefall. Får håpe hun synes det samme ;o) Takk for synspunkter ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå