Gå til innhold

Jeg er helt desperat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vannvittig vondt i hodet! Sliter virkelig med det. I løpet av svangerskapet mitt (er i uke 16) har jeg hatt vondt i hodet utallige ganger, sterk som gjerne varer flere dager i strekk. Ingen ting hjelper. Søvn, vann, frisk luft, smertestillende. Nå har jeg ligget inne i hele dag, og det gjør så jævlig vondt!!! Hva kan jeg gjøre for å få det til å forsvinne??? Har aldri hatt det sånn her før jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sier forresten kort at han tror det er spenningshodepine, men det virker ikke som om han vet hva han skal gjøre med det. Han har sykemeldt meg, pga dette og bekkenløsning.

HI

Skrevet

Har du prøvd å gå til kiropraktor? Kan hende du har låsninger nede i ryggen som gjør at du har hodepine, Prøv, kan virke bra på bekkenløsningen ( eller låsning) som du har. Du trenger ingen henvisning, ring å bestille time. God bedring og lykke til

Skrevet

Høres ut som svangerskapsmigrene, jeg hadde også det, men har dessverre ingen kur til deg utover de normale migrenetipsene som er der ute.

Koffein kan hjelpe, men virker sent, paracet og ibux har motsatt effekt og reduserer ikke hodepinen.

Skrevet

Homøopati eller akupunktur kan hjelpe.

Skrevet

hva er homøpati?

takk! må gjøre noe nå!

hi

Skrevet

tillab: prøvde du akupunktur, kiropraktor el lignede? Og hva mener du med koffein? Som i å drikke kaffe, eller koffeintabletter? Kaffe er det siste jeg har lyst på nå!

hi

Skrevet

Gå til naprapat!

Det gjorde underverker for mitt migrenehode=)

Skrevet

Du med koffein trikset... TAKK!!! Vet ikke om det er innbillning, men hadde så vondt i hodet i stad at jeg hadde lyst å kutte av hodet og skylle det ned i do! Vet ikke om det er innbilning, men lagde meg en kopp te, da jeg ikke liker kaffe, og det var som om hodepinen bare forsvant- den ble i alle fall ikke så heftig, nå er det bare en svak murring. Mulig jeg ikke får sove i natt da (kanskje også fordi jeg har sovet tre ganger i løpet av dagen- ikke fordi det hjelper, men da slipper jeg i alle fall smerte noen timer)

skal ringe rundt til hele byens naprapater, kiropraktorer og akupunktører i morra for å få en time såsnart som mulig!

nesten smertefri klem fra HI :D

Skrevet

Hormonell hodepine e vanlig i svangerskapet, mildt sagt ikke behagelig.

Har du tatt paracet? kalde omslag på pannaen Nakkemassasje?

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...